جستجو

≡ کتاب سال طراحی ≡

■ مهلت: ۵ بهمن ۱۳۹۶ ■

■ نگارخانه هنر ایران در نظر دارد چهت عرضه و شناساندن هندمندان این مرز و بوم و ایجاد دریچه ای برای ارتباط مابین هنرمند و سایرین از جمله مدیران و سایر اماکن فرهنگی و هنری، اقدام به چاپ و توزیع کتاب سال طراحی در تیراژ ۱۱۰۰ نسخه بنماید.
■ این کتاب در قطع A4 رحلی به صورت سیاه وسفید شامل طیف های خاکستری کاغذ بالک و با جلد گالینکور (صحافی جلد سخت) چاپ وتوزیع خواهد شد. به هر هنرمند دوصفحه از کتاب اختصاص داده خواهد شد که در این دو صفحه نمونه هایی از طراحی های هنرمند به همراه عکس و مشخصات وی و راه های ارتباطی با هنرمند قرار داده می شود به هر هنرمند ۳ نسخه از کتاب اهدا خواهد شد. باقی نسخ چاپ شده در نگارخانه ها، موزه ها، موسسات هنرهای تجسمی، فرهنگسراها، بوستان های کتاب و … توزیع واهدا خواهد گردید.
■ همچنین نسخه الکترونیک کتاب با تیراژ نامحدود در فضای مجازی انتشار یافته و به اهالی فرهنگ و هنر ارسال می شود.

≡ نحوه ارسال آثار: انتخاب آثار طی دو مرحله انجام می پذیرد.
○ در مرحله نخست:
■ هنرمندان از سراسر کشور تا ۱۰ اثر از آثار طراحی خود را به همراه مشخصات اثر (عنوان، ابعاد و تکنیک) حداکثر تا تاریخ ۵ بهمن ماه ۱۳۹۶به شماره تلگرام ۰۹۳۸۹۳۳۸۷۴۰ جهت انتخاب و داوری ارسال می نمایند. این مرحله مستلزم پرداخت هیچ هزینه ای نیست.
■ نتایج داوری آثار و افراد برگزیده، در تاریخ ۱۵بهمن ماه اعلام خواهد شد.
○ در مرحله دوم:
■ هنرمندان برگزیده، عکس آثار منتخب خود را با کیفیت ۳۰۰ dpi و با فرمت jpg به همراه یک عکس از خود (مناسب برای چاپ در کتاب ومطابق با شئونات) با ذکر پاره ای از مشخصات فردی و راه های ارتباطی خود ارسال می نمایند. از هر هنرمند مبلغ ۲۴۰ هزار تومان بابت حق طبع کتاب (هزینه های طراحی،حروفچینی، چاپ، نشر، و توزیع کتاب) دریافت می گردد.
■ لازم به ذکر است پیش از چاپ کتاب، نمایشگاهی از آثار منتخب در «نگارخانه هنر ایران» برگزار می گردد.
■ در صورت باز خورد مثبت، کتاب به چاپ مجدد خواهد رسید که چاپ های بعدی، هزینه ای برای هنرمند نخواهد داشت.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه