جستجو

فراخوان نمایشنامه خوانی سومین یادمان محمود استادمحمد منتشر شد.

■ مهلت: ۱ خرداد ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در تئاتر فستیوال، بنیاد استادمحمد در نظر دارد فصل تازه‌ خوانش آثار این نمایشنامه‌نویس ایرانی را برای آشنایی نسل جوان برگزار کند،‌ به همین دلیل سومین دوره‌ برگزاری این یادمان در مرداد ۱۳۹۷ برگزار می‌شود و بنیاد استادمحمد از تمام گروه‌های منتخب شرکت در یادمان، نمایشنامه‌خوانی نمایشنامه‌های محمود استادمحمد، در این فصل خوانش هیچ محدودیتی برای حضور گروه‌های نمایشی وجود ندارد و اجراهای منتخب توسط نمایندگان هیات مدیره بنیاد انتخاب خواهد شد.

زمان دریافت تقاضا تا تاریخ یکم خرداد است و نتایج اولیه و زمان بازبینی هم تا ۱۵ خرداد اعلام می‌شود. همچنین زمان برگزاری یادمان در نیمه‌ اول مردادماه ۱۳۹۷ است که مکان برگزاری متعاقباً اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان شرکت در سومین یادمان محمود استادمحمد، درخواست مکتوب خود را شامل نام اثر، نام کارگردان نام گروه، شهر و تلفن برای تماس‌های هماهنگی را به آدرس ایمیل  bonyadostad@gmail.com ارسال کنند. متقاضیان برای ارتباط و دریافت اطلاعات تکمیلی هم می‌توانند از ساعت۱۰ تا ۱۶ با شماره‌ ۰۹۳۶۴۰۳۱۲۶۴ در ارتباط باشند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه