جستجو

فراخوان عکاسی دومین نمایشگاه عکس‌های بازار توسط حوزه هنری استان همدان منتشر شد.

■ مهلت: نا مشخص ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در فارس نیوز، سید یونس اشرفی‌پور از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه عکس بازار همدان در نگارخانه حوزه هنری، دومین دوره از این نمایشگاه فراخوان داد.

وی بیان کرد: بازار در ایران به عنوان محلی با اهمیت بالای اقتصادی در زندگی روزمره مردم نقشی اساسی دارد و جدا از اهمیت اقتصادی آن به عنوان یکی از مهم‌ترین فضاها برای تعامل و ارتباط مردم با یکدیگر همواره نقشی اساسی در فرهنگ و اجتماع مردم داشته است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان ادامه داد: در پروژه گروهی عکس‌های بازار همدان سعی می‌شود تا نگاهی ریشه‌ای و تاریخ‌ساز در قالب عکاسی مستند به مردم، تجار و پیشه‌وران، فرهنگ جاری، معماری بازار و تغییرات شکل گرفته در دوران‌های مختلف در بازار شود تا هم سندی تصویری از مردمان این دوران برای آیندگان فراهم شده و هم نگاهی پژوهش گرایانه به تغییرات به شکل امروزی و برخی معضلات و مشکلات بازار داشته باشد.

وی یادآور شد: صحنه‌هایی روزمره از زندگی این مردم که اغلب بی‌توجه از کنار آن عبور می‌کنیم در این نمایشگاه به تصویر کشیده خواهد شد و بخشی دیگر از آثار نیز به پرتره‌ پیشه‌وران اختصاص خواهد یافت.

اشرفی‌پور تصریح کرد: در این دوره از نمایشگاه به آثاری که به صنایع‌دستی همدان پرداخته باشند نگاه ویژه‌ای خواهد شد.

وی اضافه کرد: افرادی که مایل به شرکت در این نمایشگاه عکس هستند آثار خود را با حجم کمتر از ۲ مگابایت به همراه اسم و شماره تماس به ایمیل این رویداد به آدرس hamedan.bazaar@gmail.com ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه