جستجو

فراخوان هشتمین جایزه ادبی یوسف توسط اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دفاع از حریم اهل بیت (ع)، مدافعان حرم و امنیت، راهیان نور، مقاومت و بیداری اسلامی موضوع اصلی داستان ها انتخاب شده است.

سرهنگ جلیل وحیدی با اشاره به اینکه تعداد صفحه های اثر ارسالی نباید بیشتر از ۱۵ صفحه /حدود چهار هزار کلمه/ باشد، افزود: آثار به صورت تایپ شده و در ۲ نسخه ارسال شود و نباید پیش از این در کتاب مستقل یا نشریه ای منتشر شده باشد.
وی با بیان اینکه محدودیتی از نظر کمی برای ارسال آثار وجود ندارد، ادامه داد: توجه به ویژگی های بومی، پرداخت به حماسه آفرینی های رزمندگان در عملیات ها و یگان های استان، دستاوردهای استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه آفرینی در استان، شخصیت های شناخته شده دفاع مقدس استان و استفاده از زبان و گویش های محلی امتیاز ویژه در ارزیابی دارد.
سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح آن موضوع بخش ویژه این رویداد است، بیان کرد: بخش ویژه و بخش دانش آموزی به صورت جداگانه داوری شده و به ۲ اثر برتر جایزه جداگانه اهدا می شود.
وی با اعلام اینکه داستان های منتخب این رویداد، ویرایش شده و در مجموعه ای منتشر می شود، افزود:علاقه مندان آثار خود را تا ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ به اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس استان یا به آدرس پست الکترونیک a.g.defa@gmail.com ارسال کنند.
وی با بیان اینکه زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی مهرماه ۱۳۹۷ است، ادامه داد: نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، آدرس الکترونیکی و شماره تماس در انتهای داستان درج شود.
به گزارش ایرنا آدرس دبیرخانه هشتمین جایزه ادبی یوسف، ارومیه، خیابان شهید آیت الله دستغیب، خیابان دفاع مقدس، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی تعیین شده و صندوق پستی ۱۱۵۸- ۵۷۱۵۷ و شماره تماس ۰۴۴۳۲۳۴۲۴۵۸ برای ارتباط با شرکت کنندگان این رویداد ادبی در نظر گرفته شده است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه