جستجو

فراخوان کنگره ملی ادبی ملک ملکوت دوکوهه اندیمشک منتشر شد.

■ مهلت: ۱ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک از انتشار فراخوان کنگره ملی ادبی ملک ملکوت خبر داد و گفت:این کنگره با همکاری انجمن های شعر و داستان اندیمشک اسفندماه برگزار می شود.
علی بازگیر روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود:این کنگره سراسری ششمین سال متوالی خود را پشت سر می گذارد و امسال نیز با هدف بازشناسی و احیای آموزه های دفاع مقدس و نقش آنها در ادبیات پایداری،اعتلای ادبیات پایداری و ترویج آن ،هویت بخشی به شعر و ادبیات دفاع مقدس و ادبیات پایداری و همچنین تولید آثار فاخر برگزار می شود.
وی افزود:این کنگره در ۲ بخش آزاد( شعر و داستان) و بخش ویژه شامل ادبیات پایداری و دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.
بازگیر گفت:در بخش ویژه، آثاری در اولویت خوانش خواهند بود که به موضوع دوکوهه، میعادگاه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مضمون‌های مرتبط با آن پرداخته باشند.
وی با بیان اینکه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد گفت: بخش‌های آزاد و ویژه در شعر و داستان به صورت جداگانه داوری می‌شوند و متقاضیان باید آثار (شعر و داستان) را تایپ‌شده بر روی یک طرف کاغذA۴ در سه نسخه با ذکر مشخصات کامل فردی، مختصری سابقه‌ی ادبی و ذکر آدرس و شماره تلفن به دبیرخانه‌ی کنگره ارسال شوند.
وی گفت: آثار ارسالی نباید در کنگره، جشنواره و همایشی شرکت کرده باشند و هر متقاضی می تواند در هر بخش تا پنج اثر نیز ارسال کند.
بازگیر بیان کرد:این جشنواره ۱۸ اسفندماه امسال برگزار می شود.
شاعران و داستان‌نویسان می‌توانند آثار خود را تا یکم اسفندماه به دبیرخانه کنگره واقع در کوی زیباشهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک ارسال کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه