جستجو
پوستر بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آکسفورد ویژه متقاضیان کشورهای اسلامی

مرکز مطالعات اسلامی آکسفورد (OCIS)، بورسیه هایی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای دانشجویان کشورهای اسلامی ارائه می کند.

  • مهلت: ماه های خرداد و آذر (ژانویه و دسامبر)

درباره مرکز مطالعات اسلامی دانشگاه آکسفورد

  • مرکز مطالعات اسلامی آکسفورد موسسه ای برای مطالعات پیشرفته اسلام و جهان اسلام است. این مرکز یک نقطه ملاقات برای دنیای غرب و جهان اسلام فراهم می کند و به مطالعه چند رشته ای و بین رشته ای جهان اسلام کمک می کند. نقش OCIS فراتر از آکسفورد، توسط شبکه بین المللی ارتباطات دانشگاهی تقویت شده است.

درباره بورسیه

  • این بورسیه ۱۰۰ درصد هزینه های دوره را تأمین می کند و کمک هزینه زندگی (حداقل ۱۸۶۲۲پوند) را پوشش می دهد. جوایز برای تمام مدت تعهد هزینه شما برای دوره مورد توافق داده می شود. جوایز ممکن است همراه با سایر منابع مالی ارائه شوند، اگرچه این امر هنگام تعیین ارزش جایزه در نظر گرفته می شود.

شرایط مورد نیاز

شما باید برای شروع یک دوره جدید کارشناسی ارشد یا دکتری(DPhil) تمام وقت در آکسفورد ثبت نام(Apply) نموده و سپس درخواست خود را برای دریافت بورسیه ارسال کنید. هر دوره به پنج نفر بورسیه داده می‌شود.

متقاضی باید دارای یکی از شرایط زیر باشد:

  • معمولاً مقیم انگلستان و از یک جامعه مسلمان (با اولویت خانواده‌هایی که از نظر مالی محروم هستند)
  • تبعه و مقیم افغانستان، آلبانی، الجزایر، آذربایجان، بحرین، بنگلادش، بنین، برونئی دارالسلام، بورکینافاسو، کامرون، چاد، کومور، ساحل عاج، جیبوتی، مصر، گابن، گامبیا، گینه، گویان، هند، اندونزی، ایران، عراق، اردن، قزاقستان، کویت، قرقیزستان، لبنان، لیبی، مالزی، مالدیو، مالی، موریتانی، مراکش، موزامبیک، نیجر، نیجریه، عمان، پاکستان، فلسطین، قطر، عربستان سعودی، سنگال ، سیرالئون، سومالی، سودان، سورینام، جمهوری عربی سوریه، تاجیکستان، توگو، تونس، ترکیه، ترکمنستان، اوگاندا، امارات متحده عربی، ازبکستان، یمن.

هزینه اپلای

  • در زمان ثبت درخواست پذیرش در دانشگاه، سامانه ثبت نام دانشگاه ۷۵ دلار دریافت می کند. پس از آن برای دریافت بورسیه درخواست بدهید.

سایر شرایط

  • شما باید پس از اتمام دوره خود قصد بازگشت به کشور محل اقامت عادی خود را داشته باشید.
  • بورسیه تحصیلی بر اساس شایستگی علمی و نیاز مالی اعطا خواهد شد. نیاز مالی با استفاده از اطلاعات ارائه شده در درخواست شما ارزیابی می شود.
  • شما باید قصد مطالعه در زمینه ای را داشته باشید که برگرفته از سنت اسلامی یا مرتبط با آن است یا برای جهان اسلام مرتبط و/یا مفید است.

نحوه ارسال درخواست

  • برای در نظر گرفتن این بورسیه، باید مراحل زیر را انجام دهید:
  • کادر بورسیه تحصیلی مرکز آکسفورد برای مطالعات اسلامی در بخش بورسیه های دانشگاه آکسفورد در فرم درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه را علامت بزنید و
  • درخواست خود را برای تحصیلات تکمیلی تا مهلت مربوطه دسامبر / ژانویه ارسال کنید. صفحه دوره مربوطه را برای مهلت مربوط به دوره خود مشاهده کنید و
  • فایل بیانیه حمایتی از مرکز آکسفورد برای بورسیه های مطالعات اسلامی را تکمیل کنید (فایل آن را از بخش لینک های مرتبط در انتهای صفحه دریافت کنید) و آن را همراه با فرم درخواست فارغ التحصیلی(graduate application form) خود در مهلت مقرر آپلود کنید.
  • دانشگاه از جزئیاتی که در فرم درخواست فارغ التحصیلی ارائه می کنید برای ارزیابی ملیت و کشور محل اقامت عادی شما استفاده خواهد کرد. برای تعریف اقامت عادی و جزئیات بیشتر در مورد نحوه تکمیل این بخش از فرم درخواست فارغ التحصیلی، لطفاً به بخش «ملیت و اقامت عادی» فرم درخواست فارغ التحصیلی و توصیه های موجود در راهنمای درخواست مراجعه کنید.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

10 پاسخ

  1. سلام وقت بخیر.
    هزینه ثبت نام چقدر میشه حدودا؟ به علاوه همون ۷۵ دلاری که دانشگاه میخواد
    و اینکه پذیرش صد درصد نیست درسته؟
    مدرک ایلتس و تافل رو همین الان باید داشته باشیم موقع ثبت نام یا تا موقع ورود به دانشگاه بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه