جستجو
La Guarimba International Film Festival 2021

با درخواست فستیوارت، جشنواره بین المللی فیلم La Guarimba ۲۰۲۱ برای هنرمندان ایرانی ۵۰ درصد تخفیف درنظر گرفت.

  • مهلت: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

■ جشنواره بین المللی فیلم La Guarimba در سال ۲۰۲۱ فراخوان فیلم کوتاه خود را اعلام کرده است. این جشنواره جهت رقابت فیلم های داستانی، انیمیشن، مستند، فیلم های تجربی و فیلم های موزیکال و همچنین انیمیشن کودکان از هر ملیتی و زبانی برگزار می شود. انتخاب های برای دوره ۲۰۲۱ شامل ۷۰ فیلم خواهد بود که برای نمایش در جشنواره انتخاب می شوند و بخشی از این رقابت ها خواهند بود. نهمین دوره ۲۰۲۱ جشنواره بین المللی فیلم La Guarimba از ۷ تا ۱۲ آگوست ۲۰۲۱ در Amantea در جنوب ایتالیا برگزار می شود. بر اساس رویه فستیوارت، برای حمایت از حضور هنرمندان ایرانی در رویدادهای جهانی، با برگزارکنندگان این جشنواره تماس گرفته شد و شرایط اقتصادی ناشی از تحریم ها شرح داده شد. برگزارکنندگان موافقت کردند تا شرکت کنندگان ایرانی در زمان ثبت نام با کد تخفیف TEHRAN2020 از تخفیف ۵۰ درصدی در پرداخت هزینه ها استفاده کنند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای تمامی افراد از سراسر جهان آزاد است.

≡ شرایط آثار:

■ فقط فیلم های تولید شده پس از ۱ ژانویه ۲۰۱۹ پذیرفته می شوند.
■ قالب فیلم محدود نیست و هر فیلمساز می تواند با بیش از یک اثر در این رویداد شرکت کند.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ هزینه ارسال از ۱۰ یورو شروع می شود و بسته به دسته ارسال و همچنین مهلت ارسال متفاوت است. با هماهنگی انجام شده از طریق فستیوارت، شرکت کنندگان ایرانی از طریق کد تخفیف TEHRAN2020 می توانند از ۵۰% تخفیف استفاده کنند.

≡ جوایز:

■ به بهترین فیلم های داستانی ، مستند و انیمیشن هر کدام ۸۰۰ یورو و یک جایزه اهدا می شود. به بهترین موسیقی ویدیو نیز جایزه اهدا می شود و یک جایزه ویژه مخاطبان اعلام می شود. علاوه بر این، برگزار کنندگان با همکاری یونیسف ایتالیا برنامه انیمیشن کودکان La Grotta dei Piccoli را با بیش از ۱۰۰ فیلم برگزیده در یک برنامه مسابقه برای کودکان شرکت میدهد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه