جستجو

≡ اصلاحیه: تسهیلات ویژه دانشگاه مازندران به داوطلبان برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ ≡

 

■ دانشگاه ارزنده و زیبای مازندران در جمع ۱۲ دانشگاه برتر ایران قرار دارد (اینجا کلیک کنید). همچنین این دانشگاه بر اساس گزارش مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری(RICeST) اخیرا در جمع ۱% دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است (اینجا کلیک کنید).

 

■ قرارگرفتن در ساحل زیبای دریای خزر این فرصت را به دانشجویان می دهد تا پس از کلاس ها و در زمان های خالی از ماسه های آرامش بخش این دریا و نسیم ملایم آن، روزهایی زیبا و پر انرژی برای خود بسازند.

 

■ کتابخانه غنی، امکانات رفاهی، خوابگاه های مناسب و اساتید سرشناس و معتبر در دانشکده های هنر، علوم انسانی؛ علوم پایه و تربیت بدتی و … همه و همه مزایای این مرکز آموزش ملی هستند که در جهت ایجاد بستری مناسب برای پیمودن گام های موفقیت برای دانشجویان ارزنده این سرزمین، به خدمات رسانی مشغول هستند.

 

■ دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران، مجال ارزنده ای برای آموختن و کسب تجارب نو در انتظار دانشجویان جویای نام در رشته صنایع دستی است. با تسهیلات در نظر گرفته شده از طریق دانشگاه، شرایط مطلوبی برای ادامه تحصیل با کیفیت مناسب برای هنرجویان مستعد و توانا فراهم شده است. این فراخوان را برای کسانی که در حال تصمیم گیری برای انتخاب رشته و دانشگاه هستند، ارسال کنید. قطعا برای آنها مفید خواهد بود.

 

≡ نفرات برتر کنکور مشمول تسهیلات دانشگاه مازندران:
    ۱- رتبه ‌ی کشوری۱۵۰۰ و پایین ‌تر از آن در گروه آزمایشی علوم تجربی
    ۲- رتبه ‌ی کشوری  ۵۰۰ و پایین ‌تر از آن در گروه  آزمایشی ریاضی و فیزیک
    ۳- رتبه ‌ی کشوری  ۳۰۰ و پایین ‌تر از آن در گروه  آزمایشی علوم انسانی
    ۴- رتبه ‌ی کشوری  ۱۰۰ و پایین ‌تر از آن در گروه  آزمایشی زبان و ادبیات انگلیسی
    ۵- رتبه ‌ی کشوری  ۵۰ و پایین ‌تر از آن در گروه آزمایشی  هنر

≡ تسهیلات دانشگاه مازندران برای نفرات قرار گفته در لیست فوق:
     الف) در هر سال تحصیلی به مدت ۹ ماه،  مبلغ ۳۰۰۰۰۰۰ ریال کمک هزینه‌ ی تحصیلی داده می شود.
   ب) رتبه ‌های زیر ۱۰۰۰ ردیف های ۲، ۳، و زیر ۳۰۰ ردیف های ۴ و ۵ از اولویت در خوابگاه و استفاده‌ی نامحدود از کتابخانه برخوردار می گردند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه