جستجو

جشنواره عکس جشواره «بهار چغازنبیل» توسط پایگاه میراث جهانی چغازنبیل منتشر شد.

■ مهلت: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در خبرگزازی شبستان از اهواز، عاطفه رشنویی، مدیر پایگاه میراث جهانی چغازنبیل، با بیان این مطلب گفت: این مسابقه در دو بخش حرفه‎ای ( با دوربین عکاسی) و مبتدی (با تلفن همراه) برگزار می‎شود و محورهای آن شامل “زیگورات”، “مردم و میراث ماندگار” و “چشم‌انداز طبیعی چغازنبیل و محوطه‎های اطراف” است.

≡ بخش حرفه ای

■ در بخش حرفه‎ای، شرکت‌کنندگان باید آثار خود را حداکثر تا پایان روز ۲۹ فروردین‎ماه ۱۳۹۷ به آدرس baharchoghazanbil@gmail.com ارسال کنند.
■ هر شرکت‎کننده در هریک از محورهای مسابقه می‌تواند حداکثر دو اثر به ایمیل دبیرخانه ارسال کند.
■ عکس‎های ارسالی باید به صورت فایل JPEG با حالت رنگی RGB و حداکثر اندازه ۱۰۲۴ پیکسل، رزولوشن حداکثر ۷۲ DPI و حجم حداکثر دو مگابایت باشند.
■ تراز نور و کنتراست، تنظیم و کنترل رنگ، اعمال یا کاهش گرین و تقویت شارپنس فقط درحد اصلاح رنگ و نور مجاز می‌باشد و نباید جنبه اسنادی اثر را از بین ببرد.
■ موضوع عکاسی‎شده باید ایام نوروز سال ۱۳۹۷ باشد.
■ آثار پذیرفته‎شده نباید در جشنواره‌های دیگر عکاسی پذیرفته شده باشند و چنانچه در هر مرحله از مسابقه مشخص شود عکسی پیش از این در جشنواره‌ دیگری پذیرفته شده است، حذف خواهد شد.
■ بعد از اعلام نتایج اولیه، نمایشگاهی از عکس‎های منتخب برگزار خواهد شد و به تمام شرکت‎کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته باشد گواهی شرکت در مسابقه اهداء می‌شود.
■ پس از داوری آثار و در صورت راهیابی اثر، فایل اصلی جهت نمایشگاه و چاپ در کاتالوگ مسابقه از عکاس مطالبه می‌شود و بدیهی است عدم تحویل فایل اصلی، منجر به حذف عکس از مسابقه و نمایشگاه آثار خواهد شد.
■ از بین آثار ارسال‎شده، تعداد محدودی عکس برای نمایشگاه انتخاب می‎شوند و ارسال آثار و شرکت در رقابت به منزله حضور قطعی در نمایشگاه نیست.
■ عکس‎های ارسال‎شده نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، تاریخ، واترمارک، لوگو و یاهرگونه نشانه‎های تصویری باشد.
■ شرکت‌کننده در فراخوان به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه دعوی در باب مالکیت اثر از عهده برگزارکننده خارج است.
■ پایگاه میراث جهانی چغازنبیل به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، حق استفاده از آثار پذیرفته‎شده در نشریات، سایت انجمن و به نمایش گذاشتن آن‎ها در سایر مکان‌ها را برای خود محفوظ نگه می‎دارید.
■ هر شرکت‌کننده لازم است مشخصات کامل خود شامل: نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، آدرس، تلفن و آدرس ایمیل خود را در قالب یک فایل (PDF) ضمیمه عکس‎ها کند.

≡ ارسال آثار

■ شرکت‎کنندگان در بخش حرفه‎ای می‎توانند آثار ارزشمند خود را به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تماس و آدرس کامل پستی به دو روش ارسال کنند.
■ روش اول از راه ارسال ایمیل به آدرس پست الکترونیکی baharchoghazanbil@gmail.com است.
■ روش دوم ارسال در قالب CD به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره به نشانی استان خوزستان ـ شهر هفت تپه ـ پایگاه میراث جهانی چغازنبیل و هفت‎تپه می‎باشد. ( بر روی سی‎دی نام و نام خانوادگی، شماره تماس و عبارت « جشنواره عکس بهار چغازنبیل» نوشته شود)

≡ بخش عکاسی با تلفن همراه

■ در این بخش لازم است عکاسان آثار خود را در صفحه شخصی‎شان در محیط اینستاگرام بارگزاری کنند و با درج هشتگ مربوطه یعنی #بهار_چغازنبیل در کپشن عکس، آن را برای ورود به جشنواره مشخص نمایند.
■ تعداد اثر آپلودشده در این بخش کاملا آزاد و نامحدود است.
■ شرکت کنندگان برای شرکت در مسابقه باید حساب کاربری خود در اینستاگرام را عمومی (پابلیک) کنند و یا چنانچه قصد ندارند حساب کاربری فعلی‎شان پابلیک باشد، با افتتاح حساب کاربری جدید در اینستاگرام که مخصوص انتشار عکس‎های جشنواره باشد، به یک حساب کاربری پابلیک دسترسی داشته باشند.

≡ جوایز مسابقه

■ در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء و نمایشگاهی از ۳۰ عکس منتخب در مجوطه تاریخی چغازنبیل برگزار خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه