جستجو

■ مهلت: ۳۰ آذر ■

دانشجویان دکتری می توانند برای فرصت مطالعاتی شش ماهه به آلمان بروند.

زمینۀ اعزام دانشجویان دوره ی دکتری برای گذراندن دوره های شش تا نه ماهه به کشور آلمان فراهم شده است.

 دکتر غلامرضا کریمی مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه گفت: بر اساس قرارداد همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مؤسسه ی تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) که در تیر ماه ۱۳۹۵ به امضاء نهایی دو طرف رسید، اعزام دانشجویان دوره ی دکتری برای استفاده از دوره های شش تا نه ماهه به کشور آلمان امکان پذیر شده است.

 ایشان افزود: اعزام دانشجویان دکتری به آلمان جهت فرصت مطالعاتی و پژوهشی به صورت مشترک و با حمایت مالی دو طرف انجام خواهد شد.

 دکتر کریمی گفت: دانشجویان دوره ی دکتری که دارای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان هستند، باید قبل از آغاز ترم مهر ماه جاری مدارک خود را برای اعزام از طریق دانشکده به دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه ارسال کنند.

 وی افزود: دیگر دانشجویان علاقه مند هم می توانند پیگیریهای لازم را برای اخذ پذیرش از دانشگاههای آلمان تکمیل کرده و برای مرحله بعدی اعزام درخواست های خود را به دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه ارائه نمایند.

منبع خبر

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه