جستجو

■ سلام و وقت شما بخیر. این روزها، با توجه به سیاست های آموزشی و موج جمعیتی کشور، مخاطبان شرکت در دوره دکتری بسیار زیاد هستند. به همین دلیل کلاس های آموزشی، تقویتی و … مربوط  به آماده سازی برای کنکور دکتری از «پی تا بام»، بسیار داغ و نفس گیر در حال ارائه مطالب آموزشی مختلف هستند.
■ دسترسی به تجارب شرکت کنندگان در مصاحبه های سال های قبل آزمون دکتری و نیز مصاحبه کنندگان، به دلایل مختلف کار ساده ای نیست. اما جناب آقای دکتر «حمزه خواستار» (@hkhastar) که خود سابقه حضور در هر دو سوی میز مصاحبه را دارند، یک فایل آموزشی صوتی تهیه کرده اند که بسیار حساب شده، دقیق و کاربردی است و می تواند دغدغه بسیاری از کسانی که دارای صلاحیت های لازم برای حضور در مقطع دکتری بوده، اما نگران جلسه مصاحبه هستند، برطرف کند و به آنها آرامش و اطمینان لازم برای نشستن روی آن صندلی داغ را بدهد.
■ این فایل را بعد از این یادداشت برای شما ارسال می کنم. این روزها که بازار کلاس های آمادگی مصاحبه کنکور داغ است و هراس جاماندن از غافله شرکت کنندگان در این کلاس ها برای بسیاری از شهرستانی ها آزاردهنده است، شنیدن این فایل می تواند بسیار مفید باشد و به یقین باید بگویم همه اطلاعات تخصصی مرتبط با جلسه مصاحبه را بخوبی، صادقانه و با بیانی شفاف ارائه می کند.
■ توصیه می کنم حتی اگر امروز به آن نیاز ندارید، آن را دانلود کنید. احتمال اینکه در سال های بعد شما یا دوستان شما به آن نیاز پیدا کنند، زیاد است. لطفا این یادداشت و فایل را بدون حذف مشخصات کانال برای دیگران ارسال کنید.
■ پیشنهادی برای بهتر شدن کانال دارید؟ به من بگویید. متشکرم.
■ @honarpazhouh

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه