جستجو

≡ فراخوان آرت فیر پارما ۲۰۱۷ منتشر شد. ≡

■ مهلت: ۵ تیر ۱۳۹۶ ■

■ آرت فیر پارما مرکز بسیاری از گرایش های هنر معاصر و مدرن است که درشهر پارما، شمال ایتالیا، مرکز ثقل موثرترین جریانهای هنری از جمله نقاشی، طراحی، عکاسی، مجسمه، هنر معاصر و همه جریان های هنری با نفوذ و یا در حال ظهور، هنر پاپ، هنر مفهومی و با تمرکز ویژه بر روی آخرین روند بهترین هنرمندان کشورهای مختلف درروزهای ۳۰ سپتامبر ۱،۶،۷،۸ اکتبر ( ۸،۹،۱۴،۱۵،۱۶ مهرماه ) در محل نمایشگاه های بین المللی شهر پارما برگزار خواهد شد.
■ موضوع نمایشگاه آزاد و بدون تجاوز به ارزشهای اخلاقی، دینی و سیاسی می باشد.
■ آثار دارای بیان و اصول بنیادی هنر در تمامی رشته های تجسمی شامل نقاشی، عکاسی، هنر دیجیتال، گرافیک، تصویرسازی و کالیگرافی پذیرفته خواهد شد.
■ ارسال رزومه و تصویر آثار با رزولوشن بالا و با فرمت jpg به آدرس ایمیل و یا به شماره تلگرام نیدرا آرت الزامیست. حداکثر ابعاد آثار قابل رول به عرض ۱۰۰ و به ارتفاع ۱۲۰ سانتی متر و حداکثر ابعاد آثار مقوایی و غیر قابل رول ۵۰*۷۰ سانتی متر می باشد.
■ پس از بررسی آثار توسط کارشناسان گالری, در صورت تایید، برای هنرمندان راه یافته به نمایشگاه از طریق ایمیل اطلاع داده خواهد شد.

■ آدرس ایمیل: nidra.art@gmail.com

■ شماره های تلگرام:
≡ خانم سلطانی: ۰۰۹۰۵۳۹۲۳۵۱۲۳۳
≡ آقای محمدزاده: ۰۹۱۲۳۲۶۱۲۴۶

  • ■ لینک کانال تلگرام نیدرا آرت: @nidra_art
  • ■ لینک صفحه اینساگرام نیدرا آرت: https://www.instagram.com/nidra_art

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه