جستجو

فراخوان اجرای عمومی نمایش در مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران (نیمه دوم سال ۱۳۹۶) منتشر شد.

■ مهلت: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ■

مرکز تئاتر مولوی وابسته به اداره کل فرهنگی و اجتماعی معاونت فرهنگی دانشگاه تهران، با افتخار آمادگی مجدد خود را جهت دریافت پیشنهادات اجرای عمومی نمایش های هنرمندان دانشگاهی برای اجرا در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ اعلام می دارد. این مرکز از تمامی دانشجویان، اساتید و هنرمندان عرصه تئاتر دانشگاهی که پس از بازگشایی مجدد تئاتر مولوی و در طول یکسال گذشته با مشارکت در برنامه های متنوع علمی، آموزشی و هنری این مجموعه؛ رونق و پویایی این مجموعه فرهنگی را رقم زدند، سپاسگزاری کرده و امید آن است تا با حضور مستمر و تاثیرگذار هنرمندان و جوانان خالق دانشگاهی در این تالار پرقدمت؛ گامی بلند در تعالی هنر نمایش برداشته شود.

علاقمندان به اجرا در مرکز تئاتر مولوی می توانند با تکمیل فرم بصورت پی.دی.اف و ارائه مستندات به آدرس ایمیل زیر به صورت رسمی درخواست خود را برای اجرا در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ ثبت کنند. application.molavi@gmail.com

امید آنکه در سایه الطاف خدای بلندمرتبه و با همراهی و مشارکت دانشجویان عزیز، استادان گرامی و هنرمندان فرهیخته نمایش کشور، بسترهای الزم برای ارائه شایسته حوزه های مختلف تئاتر دانشگاهی فراهم آمده و با عنایت و حمایت متولیان و مسئولان فرهنگی و آموزشی کشور، چشم اندازی روشن و هدفمند در اعتلای هنر تئاتر در ایران اسلامی؛ خاصه تئاتر دانشگاهی ترسیم گردد. اولویت ها:

_ توجه به مفاهیم ارزشمند فرهنگ ایرانی-اسلامی

_ بهره گیری از جلوه های هنری ادبیات کهن، ادبیات معاصر، تاریخ و فرهنگ ایرانی اسلامی

_ توجه و تحقیق در مسائل و روابط اجتماعی و پاسداشت ارزش های اخلاقی

_ توجه و نگاه مدبرانه به مسائل، موضوعات و دغدغه های نسل جوان و خصوصا دانشجویان

_ توجه و تدقیق در موضوعات مربوط به جهان معاصر و انسان امروز بویژه نفی خشونت، افراطی گری، تروریسم، کشتار و تاکید بر ارزش های اخالقی مشترک در فرهنگ ها و توجه به افق های صلح و آرامش در جهان

_توجه به فرهنگ مقاومتی بویژه در حوزه های اقتصادی

_ توجه به شیوه های نمایش ایرانی و زمینه های بومی هنر نمایش در ایران

_ اقتباس از متون ارزشمند ایران و جهان

_ ارائه شیوه های خلاقه و علمی در اجرا و استفاده از آموزه های نظری دانشگاه ها

شرایط عمومی:

_ کلیه هنرمندان دانشگاهی علاقمند به اجرا در این مرکز حداکثر تا تاریخ ۹۶/۲/۲۷ می توانند از طریق آدرس ایمیل ذکر شده، نمایشنامه مورد نظر و مستندات و فرم تکمیل شده درخواست اجرا را به صورت pdf ارسال نموده و یا به صورت مراجعه حضوری (یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶۶ تا ۶۱) مراحل ثبت درخواست خود را انجام دهند.

_ نتیجه بررسی اولیه درخواست ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد. یادآوری می شود، تایید قطعی هر اجرا و ثبت آن در جدول برنامه های نیمه دوم سال ۱۳۹۶، پس از بازبینی اثر بصورت حضوری و یا از طریق مشاهده فیلم نمایش صورت خواهد گرفت.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه