جستجو

فراخوان اقامت هنری در آکادمی Jan van Eyck هلند منتشر شد.

■ مهلت: ۹ مهر ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، هنرمندان، طراحان، کیوریتوها، عکاسان، معماران، نویسندگان و منتقدین برای اقامت به مدت ۶ تا ۱۲ ماه در آکادمی Jan van Eyck همراه با دریافت حقوق ماهانه ۹۰۰ یورو و کمک هزینه های کارگاهی به ارزش ۲ هزار یورو، دعوت شده اند.

≡ معرفی آکادمی

  • آکادمی Jan van Eyck در ماستریخت (NL) موسسه بین المللی و چند رشته ای برای توسعه استعدادها است که فرصت و فضا برای توسعه پروژه های خود در یک محیط کاری الهام بخش و متنوع نیاز دارند.

≡ شرایط اقامت

  • اقامت می تواند از آوریل تا سپتامبر ۲۰۱۹ شروع شود. تاریخ شروع اقامت شما توسط ون ایک تعیین می شود.
  • شرکت کنندگان معمولا بین ۲۲-۴۱ ساله هستند.
  • – هنرمندان که قبلا در موسسه دانشگاهی دیگر در هلند اقامت داشته اند، نمی توانند برای یک دوره کاری در وان ایک درخواست دهند.
  • – هزینه ثبت نام در ون ایک تا سالانه به ۲۷۵۰ € می رسد. برای اقامتهایی که کوتاهتر یا طولانی تر از ۱۲ ماه هستند، مقادیر بر اساس ماه محاسبه میشود (برای مثال ۶ ماه = ۱،۳۷۵ €). هزینه ثبت نام باید قبل از ۲۱ ژانویه ۲۰۱۹ پرداخت شود.

≡ هزینه ثبت نام

  • هزینه ثبت نام € ۷۰ است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

  1. سلام.من متوجه نشدم از طرفی گفته شده ماهانه هزینه پرداخت میکنند از طرفی باید هزینه پرداخت کنیم برای موندن !؟ و اینکه هزینه ثبت نام ۷۰ یورو یعنی حتما اسم در این ورکشاب درمیاد یا مثل مسابقه هست شانسی هست؟
    ممنون میشم توضیح بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه