جستجو

فراخوان اولین دوره چالش طراحی محصول برای پرینت سه بعدی «ولنتاین» منتشر شد.

■ مهلت: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ■

چالش طراحی محصول چیست؟

چالش های طراحی محصول در واقع رقابت هایی است که طراحان در آن ها با موضوعی مشخص به رقابت می پردازند. استفاده از خرد و خلاقیت جمعی در حل مشکلات، اصلی ترین هدف چالش های طراحی هستند. امروزه اغلب شرکت های بزرگ به جای استخدام استودیوهای طراحی برای انجام پروژه ها با استفاده از چالش های طراحی نیازهای خود را در زمینه طراحی برطرف می کنند. چالش های طراحی محصول به طراحان این امکان را می دهد که نسبت به یک موضوع واحد نگاه های مختلفی پیدا کنند و راه های خلاقانه حل مشکل را شناسایی کنند.

موضوع چالش:

  • طراحی محصول خلاقانه مناسب برای هدیه‌ی ولنتاین، که قابلیت پرینت شدن سه بعدی را داشته باشد.
  • پس از ایده‌پردازی و طراحی محصول، مدل سه‌بعدی محصول را با فرمت STL و یا OBJآپلود نموده و فرم مسابقه را از طریق لینک بالای صفحه پر کنید. لطفا اطلاعات شخصی و اطلاعات تماستان را دقیق وارد کنید. پس از دریافت آثار، محصولات در فروشگاه آنلاین محصولات سه‌بعدی ۳DFASTبا نام طراح آن (استودیوی طراحی) قرارداده می‌شوند و در طول برگزاری چالش، تبلیغات گسترده‌ای برای فروش محصولات انجام خواهد شد. نکته: فروش، تولید، بسته‌بندی و ارسال محصولات به عهده‌ی طراح نمی‌باشد و تیم برگزارکننده مسئولیت آن ‌را به عهده دارد.

داوری آثار و جوایز:

  • معیار داوری ترکیبی از تعداد و جمع کل مبلغ فروش محصول است، به نحوی که ۳ محصولی که بیشترین تعداد فروش و جمع کل مبلغ فروش را در پایان چالش داشته باشند به عنوان محصول برتر معرفی خواهند شد.۳۰٪ از مبلغ فروش محصولات به طراحان تعلق می گیرد. علاوه بر آن به نفرات اول تا سوم یک عدد ربع سکه اهدا می گردد.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه