جستجو
جشنواره پویانمایی تهران

فراخوان بازار ملی دهمین جشنواره پویانمایی تهران منتشر شد.

■مهلت: ۳۰ دی■

پنجمین دوره بازار ملی پویانمایی تهران، به عنوان یکی از بخش‌های مهم دهمین جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ لغایت ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ مطابق با ۵ تا ۹ مارس سال ۲۰۱۷ میلادی در تهران برگزار می‌گردد.

اهداف

جشنواره بین المللی پویانمایی تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه تولیدات پویانمایی به بازار داخلی و خارجی و همچنین آشنایی هرچه بیشتر فعالان این بخش با جدیدترین امکانات، تجهیزات و نرم افزارهای روز دنیا، پنجمین بازار ملی پویانمایی را برگزار می کند.

ثبت نام

شرکت در بازار تنها برای افراد متخصص و حرفه‌ای از جمله ‌تهیه‌کنندگان، توزیع کنندگان، سرمایه‌گذاران،  خریداران، فروشندگان و نمایندگان شبکه های تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانه‌های جدید و تولید کنندگان و فروشندگان تجهیزات مربوطه امکان پذیر است.

شرکت‌هایی که تمایل دارند در بازار حضور پیدا کنند، باید از طریق پایگاه الکترونیکی رسمی بازار www.tehran-animarket.ir ثبت نام نمایند. جهت ثبت نام در بازار ملی پویانمایی، ارائه مجوز فعالیت شرکت و محصولات مورد نظر الزامی است.

فرم‌های رسمی ثبت نام باید دارای مهر و امضا درخواست کننده باشد و از طریق پایگاه و یا پست الکترونیکی قبل از تاریخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۰  ارسال گردد. بدیهی است به دلیل محدودیت فضا اولویت واگذاری غرفه با کسانی است که مراحل ثبت نام را زودتر تکمیل کرده باشند. فرم‌های ثبت نام باید به پست الکترونیک و یا شماره فکس دبیرخانه  ارسال گردند.

آدرس دبیرخانه:

 تهران، خیابان دکتر فاطمی، خ حجاب، مرکز آفرینشهای فرهنگی و هنری، دبیرخانه جشنواره پویانمایی تهران

کدپستی: ۱۴۱۵۶۱۳۱۴۴ ـ صندوق پستی : ۳۶۳ – ۱۴۱۴۵

تلفن: ۸۸۹۵۸۷۷۸-۰۲۱

فکس:۸۸۹۵۸۷۷۹-۰۲۱

پست الکترونیکی : info@tehran-animarket.ir

پایگاه الکترونیکی:  www.tehran-animarket.ir

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه