جستجو

فراخوان بروز رسانی بانک اطلاعات فعالان مد و لباس منتشر شد.

کارگروه ساماندهی مد و لباس بمنظور ویرایش و تکمیل داده های موجود در بانک اطلاعاتی فعالان مد و لباس فراخوانی را برای بروز رسانی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور،این کارگروه بمنظور  بروز رسانی داده های بانک جامع اطلاعات فعالان مد و لباس کشور و با هدف افزایش سرعت دستیابی ، هدایت و راهنمایی مخاطبان این حوزه و تقویت همکاری بین فعالان مد و لباس کشور و در راستای حمایت از این طراحان،تولیدکنندگان،عرضه کنندگان،صنعتگران و دانشگاهیان فراخوان بروز رسانی بانک اطلاعات خویش را اعلام کرده است.

براساس این فراخوان تمامی افرادی که تاکنون به عضویت بانک اطلاعات مد و لباس درآمده اند با مراجعه به سایت بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی به نشانی www.iranmode.com  سپس مراجعه به قسمت «جستجوی اعضاء» و ورود به بخش مربوطه می توانند اطلاعات خود را بروز رسانی نمایند.

[irp]

شایان ذکراست فهرست اکثر طراحان،مؤسسات،دانشجویان،اساتید،تولیدکنندگان،نویسندگان،پژوهشگران و تمامی مشاغل مرتبط مد و لباس در این پایگاه قرار دارد.

همچنین افرادی که تا کنون در این بانک ثبت نام نکرده اند می توانند با ورود به قسمت«ثبت در بانک اطلاعات»نسبت به تکمیل فرم ها و عضویت در این بانک اقدام نموده تا از این طریق شبکه وسیعی از فعالان مد و لباس برای پاسخگویی به نیازهای این حوزه فراهم شود.

منبع خبر: بنیاد ملی مد و لباس

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه