جستجو

فراخوان برگزاری چهارمین دور جایزه یونسکو ژاپن در زمینه آموزش برای توسعه پایدار منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ■

یونسکو با همکاری کشور ژاپن، چهارمین دور برنامه «جایزه یونسکوـ ژاپن در زمینه آموزش برای توسعه پایدار» را اجرا می‌کند. هدف از تدوین این جایزه که در صد و نود و پنجمین نشست شورای اجرایی یونسکو و در چارچوب برنامه عمل جهانی آموزش برای توسعه پایدار (GAP)، تشکیل و طراحی شد، تقدیر از فعالیت‌های شاخصی است که توسط افراد، مؤسسات، سازمان‌های دولتی و غیردولتی، جوامع محلی و کلیه نهادهای درگیر در امر آموزش برای توسعه پایدار، انجام شده است. مبلغ این جایزه ۵۰۰۰۰  دلار است و به سه نفر برنده هریک به همین میزان، تعلق می‌گیرد.

معیارهای در نظر گرفته شده برای پذیرش طرح‌ها عبارتند از:

۱ـ طرح آموزشی توانسته باشد در فرد و جامعه، جهت دستیابی به توسعه پایدار، تغییر ایجاد کند.

۲ـ جنبه‌های سه‌گانه توسعه پایدار (اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی) هر سه با هم در طرح در نظر گرفته شده باشند.

۳ـ نوآور بودن طرح.

۴ـ مدت زمان اجرای طرح‌ها حداقل باید ۴ سال باشد.

۵ ـ دارای اثربخشی بالا نسبت به هزینه‌های انجام شده باشد.

۶ ـ طرح مورد نظر قابلیت ارزیابی و بازتولید را داشته باشد.

۷ـ طرح مذکور به یک یا بیش از یک حوزه عمل اولویت‌دار برنامه عمل جهانی آموزش توسعه پایدار کمک کرده باشد، که عبارتند از: توسعه سیاست‌ها در زمینه آموزش برای توسعه پایدار، تغییر محیط‌های یادگیری و یاددهی، تقویت ظرفیت‌های آموزشیاران و مربیان، تقویت و بسیج جوانان و تسریع راه‌حل‌های پایدار در سطح ملی.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه لازم است فرم تقاضای مربوطه را در قالب فایل Word تکمیل و حداکثر تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ ۱۳۹۷، به نشانی الکترونیکeducation@irunesco.org  (گروه آموزش کمیسیون ملی یونسکو) ارسال فرمایند. برای مشاهده بروشور اطلاعاتی و فرم تقاضا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه