جستجو

فراخوان جایزه «سپیدار» برای بزرگسالان منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ■

جایزه سپیدار هر ساله با تأکید بر فرهنگ‌سازی در زمینه محیط‌زیست در دو گروه سنی بزرگسال و کودک‌ونوجوان فراخوان می‌دهد و امسال نیز همانند دو دوره گذشته از شاعران و نویسندگان بزرگسال دعوت می‌کند تا آثار ادبی چاپ‌نشده خود را با موضوع‌های محیط زیستی به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند. آثار ارسالی باید در قالب داستان (داستان کوتاه، بلند، رمان) و شعر با موضوع محیط زیست که برای کودکان و نوجوانان نوشته شده، باشد.

شرکت‌کنندگان باید آثار خود را در قالب فایل WORD و همراه با فایل مشخصات از طریق پست الکترونیک ارسال کنند. همچنین این آثار نباید قبلا چاپ شده باشند یا در جایی زیر چاپ باشند. به ۳ اثر برگزیده در هر رشته  شش میلیون، چهار میلیون و دو میلیون تومان جایزه نقدی تقدیم خواهد شد و اثرهای برگزیده دوره سوم جایزه همانند ادوار گذشته توسط کتاب‌های نردبان وابسته به انتشارات فنی ایران چاپ خواهد شد.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مردادماه سال جاری می‌باشد. شاعران و نویسندگان علاقه‌مند می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، پلاک ۲۴، شرکت انتشارات فنی ایران، طبقه اول، دبیرخانه جایزه سپیدار یا پست الکترونیکی sepidar@entesharat.com ارسال کنند.

قابل ذکر است فراخوان سومین دوره جایزه سپیدار ویژه کودکان و نوجوانان فروردین ماه سال جاری منتشر شد. علاقه‌مندان برای اطلاع از جزییات بیشتر این جایزه به سایت www.sepidaresabz.com یا کانال تلگرامی @sepidaraward مراجعه کنند همچنین می‌توانند با شماره تماس ۸۸۵۰۵۰۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۱۲۰ تماس بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه