جستجو
پوستر

فراخوان بورسیه های رزیدنسی پاییز ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ بنیاد بوگلیاسکو منتشر شد.

  • مهلت:‌ ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
  • بنیاد بوگلیاسکو واقع در دهکده ماهیگیری بوگلیاسکو در نزدیکی جنوای ایتالیا، در منطقه ای با زیبایی فوق العاده که چشم انداز آن قرن ها بیان خلاق هنرمندان را برانگیخته است، به افرادی که می توانند دستاوردهای قابل توجهی در هنر و علوم انسانی نشان دهند، اقامت یک ماهه ارائه می دهد. بنیاد بوگلیاسکو در حال حاضر درخواست‌های کمک هزینه تحصیلی پاییز ۲۰۲۳ و بهار ۲۰۲۴ را می‌پذیرد. از زمانی که مرکز مطالعات در سال ۱۹۶۶ تأسیس شد، میزبان بیش از ۱۰۶۰ دانشجو از ۶۲ کشور بوده است. بنیاد بوگلیاسکو خوشحال است که از طریق حمایت اهداکنندگان سخاوتمند و سازمان‌های شریک که که در تعهد برگزارکنندگان به هنر و علوم انسانی شریک هستند، جوایز کمک هزینه ویژه ای را ارائه می‌کند، که برخی از آنها شامل حمایت سفر و/یا کمک هزینه تحصیلی به دریافت‌کنندگان می‌شود.

درباره رقابت

  • بنیاد بوگلیاسکو با ارائه کمک هزینه تحصیلی اقامتی در مرکز مطالعاتی خود در پر جنب و جوش ترین چهارراه تاریخی ایتالیا، جایی که هنرمندان با استعداد و دانش پژوهان از همه فرهنگ ها گرد هم می آیند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، خلق کنند و آثار جدید مهمی را منتشر کنند، از هنر و علوم انسانی حمایت می کند.
  • کمک هزینه Bogliasco به هنرمندان و دانش پژوهان با استعدادی اعطا می شود که در پروژه هایی با هر زمینه موضوعی در این رشته های فعالیت می کنند: باستان شناسی، معماری، ادبیات باستانی یونان و روم، رقص، فیلم/ویدئو، تاریخ، معماری منظر، ادبیات، موسیقی، فلسفه، علوم انسانی عمومی، تئاتر، و هنرهای تجسمی.
  • در طول اقامت طولانی مدت خود در مرکز، به پذیرفته شدگان بوگلیاسکو بسته به رشته، اتاق نشیمن، غذای کامل، و یک فضای کاری یا استودیوی جداگانه ارائه می شود.
  • برای واجد شرایط دریافت کمک هزینه تحصیلی بودن، متقاضیان باید دستاوردهای قابل توجهی را در رشته های خود، متناسب با سن و تجربه خود نشان دهند.
  • لطفاً توجه داشته باشید که کمک هزینه تحصیلی Bogliasco به دانشجویانی که در حال حاضر در برنامه اعطای مدرک هستند تعلق نمی گیرد.
  • این بنیاد به کسانی که درخواست‌هایشان نشان می‌دهد که با کار در یک جامعه صمیمی، بین‌المللی و چندزبانه متشکل از دانشمندان و هنرمندان، راحت هستند، اولویت می‌دهد.
  • برگزارکنندگان جوایز کمک هزینه ویژه ای را ارائه می دهند که بسیاری از آنها شامل کمک هزینه سفر می شود.
  • بنیاد فقط درخواست های ارسال شده از طریق سیستم درخواست آنلاین را می پذیرد. برای دسترسی به سیستم، ابتدا باید برای یک حساب کاربری در اینجا ثبت نام کنید، جایی که لیستی از الزامات را نیز پیدا خواهید کرد که قویاً به خواندن آنها قبل از شروع درخواست توصیه می شود. پس از ثبت نام، می توانید در صورت نیاز برای کار بر روی برنامه خود با کلیک بر روی دکمه «ورود» نشان داده شده در سمت چپ وارد شوید.

هزینه شرکت در فراخوان

  • هزینه شرکت در فراخوان۳۰ دلار است.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه