جستجو

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی متشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ■

این دوره از جشنواره کتاب سال دانشجویی در بخش اصلی، ویژه و جنبی برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند از ۱۵ فروردین ماه تا پایان تیرماه ۱۳۹۶ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به آدرس www.isba.ir  نسبت به ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

مولفان و مترجمانی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که طی سال های ۱۳۹۴و ۱۳۹۵ آثار خود را به چاپ رسانده و در این مدت در یکی از دانشگاه ها یا حوزه های علمیه سراسر کشور در کلیه مقاطع تحصیلی اشتغال به تحصیل داشته باشند.

در بخش اصلی این جشنواره آثار در گروه علوم انسانی ( شامل شاخه های دین و فلسفه، زبان و ادبیات، روان شناسی، حقوق و علوم سیاسی، تاریخ، مدیریت و اقتصاد، علوم اجتماعی، تربیت بدنی و …….)، گروه علوم پایه (شامل شاخه های فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زمین شناسی، ریاضی و…)، گروه فنی و مهندسی (شامل شاخه های کامپیوتر، الکترونیک، عمران، مکانیک، صنایع و… )، گروه کشاورزی  و منابع طبیعی (شامل شاخه های منابع طبیعی:زراعت، صنایع چوب، باغبانی و دامپروری و….)، گروه علوم پزشکی و دامپزشکی ( شامل شاخه های پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، پرستاری، مامایی و …) و گروه هنر و معماری (شامل شاخه های معماری، نقاشی، موسیقی، عکاسی و ….) به رقابت می پردازند.

در بخش ویژه نیز آثار در شاخه های اقتصاد مقاومتی تولید – اشتغال (شعارسال ۹۶)، فضای مجازی، گردشگری، تجاری سازی دانش و فناوری های نوین، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی و مطالعات میان رشته ای قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به علاوه در کنار بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی، سومین دوره کتاب سال دانشجویان فارسی نویس نیز برگزار می شود. این جایزه ویژه دانشجویان خارجی است که کتاب خود را به زبان فارسی به چاپ رسانده باشند، به علاوه دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور که در مدت تحصیل کتابی را به زبان فارسی منتشر کرده اند می توانند در این بخش شرکت کنند.

همچنین بخش جنبی این جشنواره با عنوان “نگارستان کتاب” به عکس‌ و نماهنگ و فیلم های کوتاه صد ثانیه‌ای مرتبط با کتاب و کتابخوانی اختصاص دارد. فیلم و نماهنگ باید با فرمت mp4 و عکس نیز با فرمت jpg ارسال شود.

افراد واجد شرایط پس از ثبت نام و تکمیل فرم الکترونیکی می‌بایست دو نسخه از اثر خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان ژاندارمری شرقی، پلاک ۷۲، سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۶۶۹۵۲۷۲۷و ۶۶۹۷۱۱۸۴ تماس حاصل نمایند.

کتاب‌های الکترونیکی که برای جشنواره ارسال می‌شود باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برچسب هولوگرام مربوطه باشند.

لازم به ذکر است، آثار عکس و نماهنگ و فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای مربوط به بخش جنبی نیز بایستی پس از ثبت نام و تکمیل فرم الکترونیکی از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۰۴۰۸۱۲۲۹ به نام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال گردد، ضمن اینکه در بخش جنبی تنها افرادی می‌توانند شرکت کنند که در حال حاضر دانشجو یا طلبه باشند. ضمنا فایل های ارسالی برای بخش جنبی باید به همراه کد رهگیری ثبت نام و نام و نام خانوادگی شرکت کننده ارسال شود.

 گفتنی است، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره هر سال آبان‌ماه همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه