جستجو

فراخوان بین‌المللی اقامت هنرمند I:O سال ۲۰۱۷ ترکیه به روزهای پایانی خود نزدیک می شود.

■ مهلت: ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ■

رشته های مورد پذیرش

آموزش هنر، سرامیک، همکاری، اجتماعات، ترکیب بندی، تئوری و مفهوم، مطالعات انتقادی، گردآوری (کیوریتوری)، دیجیتالی، تجربی، فیلم و ویدئو، هنرهای زیبا، نصب، لندآرت، نورپردازی، مدیا آرت، تصاویر متحرک، موسیقی و صدا، نقاشی، اجرا، عکاسی، پژوهش، علم، مجسمه، تمرین های اجتماعی، سدا، هنرهای تجسمی و …

Disciplines: Art Education, Ceramics, Collaboration, Community, Composition, Concept & Theory, Critical studies, Curatorial, Digital, Experimental, Film & Video, Fine art, Installation, Land Art, Light and Projection, Media Arts, Moving Image, Music & Sound, Other, Painting, Performance, Photography, Research, Science, Sculpture, Social Practice, Sound, Visual Arts.

محل برگزاری: Bahçecik, Kocaeli, Turkey

زمان برگزاری: ۱۹ August – 2 September 2017

حمایت

  • هزینه اسکان و غذا برای هنرمند رایگان است.

معرفی برنامه

[restrict paid=true]

این مسابقه از هنرمندان دعوت می کند تا در بررسی «نظم» بعنوان یک پدیده اجتماعی و فرهنگی شرکت کنند. در سال های اخیر تغییر ارتباطات اجتماعی معمول و ویژگی های فرهنگی سرزمین ها، مهاجرت انبوه ملت ها و ارتباطات لازم داخلی، قراردادی بودن نظم معمول و تغییر مرزهای کشورها برای فضای رسانه ای این روزها عادی شده است. فضای رسانه، بعنوان فضای واقعی فعالیت بشری. قرلئت نظم بعنوان یک ارزش جمعی و کنترل بر واقعیت، درخور یک هنجار از روایت جریان رسانه است. یک نظم درست سیستم چیست و چه کسی شایستگی آن را تعیین می کند یا فرآیندهای ناخوشایند را بعنوان مورد ناکارآمد اعلام می کند؟

آیا ایدئولوژی خاص نظم بر ماهیت بین الاذهانی واقعیت غالب می شود؟

ماهیت ادواری تاریخ چگونه در فضای رسانه امروزی اجرا می شود و چرا در آغاز قرن بیست و یکم جوامع مختلف یک بار دیگر سنت گرایی رادیکال و سلطه نظم اجتماعی سیستم های اقتدارگرا را طلب می کنند؟

با اجرای تجربه هنر جمعی، ما به آفرینش اشتراکی در گفتمان های میان فرهنگی دعوت می کنیم و بازپرداخت باز به واقعیت متغیر که در اجراها و نمایشگاه های هنری انجام می شود.

فراخوان عمومی از هنرمندان تجسمی معاصر

از هنرمندان رشته های مختلف از جمله نقاشی، هنر زمین، اجرا، مدیا آرت، عکاسی، نصب، مجسمه و اشیاء هنری) دعوت می شود به رویداد «I:O Art Residence» سال ۲۰۱۷ بپیوندند.

ثبت نام

  • درخواست شما برای شرکت در این رویداد باید شامل موارد زیر باشد:
    1. طرح پروژه (The project plan): حداکثر یک صفحه به همراه تصاویر.
    2. بیانیه انگیزه کوتاه: حداکثر یک صفحه.
    3. رزومه مختصر (CV): شامل تحصیلات، شرکت در نمایشگاه ها و اقامت های هنرمند.
    4. پورتفولیو: لینک به نمونه هایی از آثار هنری شما از ۵ اثر باشد.
  • تقاضانامه ها از طریق ایمیل ioartresidence@gmail.com دریافت می شوند.
  • مهلت ارسال ایمیل ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ است.
  • هزینه ای برای شرکت در این رویداد دریافت نمی شود..
  • هنرمندان باید هزینه های شخصی خود شامل سفر و مواد مورد نیاز را شخصا تأمین کنند.
  • پروژه های برگزیده و لیست شرکت کنندگان در روز ۴ خرداد ۱۳۹۵ بر روی وبسایت این رویداد به آدرس http://www.ioartresidence.tumblr.com اعلام می شود.

[/restrict]

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه