جستجو

فراخوان بین المللی اقامت هنری باغ نارنجی چین سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ فراخوان اقامت هنری «Jardin Orange» یک رویداد جدید است که در شمال شنزن در چین برگزار می شود. این رویداد میزبان و درجستجوی آن است که هنرمندان مستعد داخل و خارج چین را معرفی کند. ماموریت کلی پروژه مشارکت فعال در رشد هنری منطقه و همچنین تبدیل شدن به یک اقامت گاه جذاب برای جذب و حمایت از هنرمندان جوان در گرایش خود است. هنرمندان به اینجا می آیند تا از نظر فرهنگی انعطاف پذیر شوند، از فشار منطقه زیستی خود خارج شوند، به سختی کار کنند و  شکل های جدید بیان شخصی که تا قبل از آن تمرین نکرده اند تجربه کنند.
■ در حال حاضر امکان پذیرش هنرمندان هنرهای تجسمی نقاش موجود است.
■ در زمان ارسال این خبر، فرصت های سال ۲۰۱۷ پر شده است و درخواست های سال ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار می گیرد.

≡ تسهیلات

■ به هر هنرمند یک استودیوی کاری شخصی ۳۷ متر مربعی و آشپزخانه مشترک داده می شود. بر اساس نوع هنرمندان گاهی استودیو بصورت اشتراکی استفاده می شود. استودیو ها درون یک ساختمان سه طبقه قرار دارند و بطور کامل تجهیز شده اند. یک نمایشگاه عمومی ۳۰۰ متر مربعی و چندین اتاق کار وجود دارد.

≡هزینه ها

■ هزینه هایی که میزبان متقبل می شود: هزینه های اقامت گاه خصوصی، هزینه استودیو و مواد مصرفی (اگر موجود نباشد)، برگزاری نمایشگاه.
■ هزینه هایی که هنرمند باید متقبل بشود: هزینه سفر و بازگشت به محل اقامت، هزینه مسافرت و گشت و گذار های شخصی در محل اقامت، همسر یا دستیار، بیمه، ویزا، هزینه های زندگی روزانه.

≡ ارسال درخواست

■ درخواست ها باید به آدرس jardinorange@gmail.com ایمیل شوند.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

■ برای ثبت نام یا پرداخت هزینه شرکت در این فراخوان می توانید از خدمات فستیوارت استفاده نمایید. برای این منظور درخواست خودتان را ارسال کنید:

T.me/honarpazhouh

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه