جستجو

فراخوان بین المللی رزیدنسی (اقامت هنری) Urbanistic ویژه هنرمندان و معماران در آلمان منتشر شد.

  • مهلت: ۲۵ آذر ۱۳۹۷

در اواسط هر سال،‌ «ZK/U» فراخوان پذیرش درخواست های هنرمندان و شهرسازان را برای کسب یک فرصت اقامت در برنامه خود را منتشر می کند. «اقامت ZK/U»‌ یک فضای تولیدی است که در آن هنرمندان، پژوهشگران و شرکت کنندگان،‌فرصت آن را پیدا می کنند تا یکدیگر را ملاقات کنند و روی پروژه های فردی یا گروهی کار کنند. به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، برنامه رزیدنسی Urbanistic درآلمان برای دوره اقامتی سه الی هشت ماهه در زمینه تحقیقات شهری، جغرافیایی، انسان شناسی، شهرسازی، معماری و علوم انسانی پذیرای هنرمندان و مهندسین معمار خواهد بود.

The residency space offers studio-apartments and communal facilities; the costs for which are between €۵۵۰ and €۸۵۰ for individual fellows depending on type of studio-apartment and length of stay.

انتظارات برنامه

  • مرکز اقامتگاه هنر و شهرسازی ZK / U میزبان این فرصت مطالعاتی خواهد بود. در چارچوب این فراخوان، ZK / U به دنبال ابتکاراتی است که فضایی را برای مبادله و ارتباطات بین شهروندان ایجاد می کنند؛ زیرساخت های شهری و فضای عمومی را برای شهروندان باز می گردانند؛ شیوه هایی که پیچیدگی های جهانی را در یک زمینه محلی درک می کنند؛ و پروژه هایی که اشکال وابستگی محلی را در جوامع پس از مهاجرت تصور می کنند.

مزایای برنامه

  • آتلیه باز و محل اقامت و تحقیق در طول برنامه در اختیار شرکت کنندگان خواهد بود.

هزینه شرکت در برنامه

هزینه اقامت (۳-۸ ماه) بر اساس نوع استودیو-آپارتمان و مدت اقامت بین ۵۵۰ تا ۸۵۰ یورو خواهد بود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه