جستجو

فراخوان بین المللی ششمین جشنواره کارتون دانمارک سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ■

■ جشنواره بین‌المللی کارتون Niels Bugges دانمارک با موضوع «هوش مصنوعی» برگزار می‌شود و حضور تمامی هنرمندان سراسر جهان در این رویداد هنری آزاد است.

هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر با ۳ اثر در مسابقه حضور یابد. آثار ارسالی باید در اندازه A4، با وضوح ۳۰۰ dpi و حجم حداکثر ۵ MB ارائه شود. آثار ارسالی نباید قبلا در جایی منتشر و یا برنده شده باشند .

گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار به نفر اول ۳۰۰۰ یورو، بشقاب طلایی و دیپلم افتخار، نفر دوم ۲۰۰۰ یورو، بشقاب نقره ای و دیپلم افتخار و به نفر سوم مبلغ ۱۰۰۰ یورو به همراه بشقاب برنزی و دیپلم افتخار اهدا می نماید.

 علاقمندان به حضور در این مسابقه می‌بایست پس از تکمیل فرم ثبت نام آثار خود را حداکثر تا تاریخ پنج شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ارسال نمایند.

پس از اتمام مهلت ارسال آثار ، داوران ۱۰۰ تا ۱۲۰ اثر را انتخاب و از هنرمندان منتخب درخواست خواهد شد تا اصل این آثار را برای نمایش در نمایشگاه مربوطه ارسال نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار به سایت: www.nielsbuggeaward.org/sendcartoon.html مراجعه کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه