جستجو

فراخوان بین المللی طراحی داخلی برای ساعات تنفس در محیط کاری منتشر شد.

  • مهلت: ۲۸ آذر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، در این مسابقه طراحی Ferrero و Desall از جامعه طراحی دعوت کرده است تا پیشنهادات خود را برای راه حل نوین و انسان گرایانه ارائه دهند تا ساعات تنفس در محیط کاری را به لحظات آرام تر و دلپذیر تر تبدیل کنند.

  • تاریخچه Ferrero Group داستان موفقیت نسل سوم است که در آن توسعه یک شرکت چند ملیتی کاملا با گذشته، حال و آینده خانواده ی استوار Piedmontese، ترکیب شده است. خانواده Ferrero از اولین تولید کنندگان ایتالیایی پس از جنگ جهانی دوم بودند که سایت های تولید و دفاتر خارج از کشور خود را در بخش قنادی باز کردند و شرکت خود را به یک گروه بین المللی واقعی تبدیل کردند.
  • امروز Giovanni Ferrero همچنان با موفقیت این کمپانی را اداره می کند تا به اهداف بلند پروازانه بیشتری دست پیدا کند که سال ها الهام بخش شرکت و انگیزش اجتماعی آن بود که با پدرش Michele و برادرش به شدت مشترک بود. امروز مانند گذشته، این ساختار مبتنی بر ارزش های خانوادگی استوار است.

موضوع فراخوان

  • شرکت Ferrero از جامعه بین المللی دعوت می کند تا طراحی داخلی جدیدی را برای دکوراسیون اتاق های اختصاص داده شده به کارکنان خط تولید، انجام دهند و فضایی را برای آرامش، استراحت و تقویت روابط بین همکاران، خلق کنند تا برای هر کس مکان ایده آلی برای تازه کردن نیرو، استراحت و احتمالاً خوردن یک میان وعده قبل از برگشتن به کار باشد، در واقع پروژه ای که کاملاً منعکس کننده ارزش های بنیادین گروه باشد.

نکات مهم در طراحی

هدف از مسابقه:
  • پروژه شما باید شامل چند عنصر مبلمان باشد و راه حل هایی که می تواند با ابعاد مختلف اتاق های استراحت موجود در تأسیسات Ferrero، به ویژه اتاق هایی که در کنار خطوط تولید قرار دارند و به کارگران خطوط اختصاص داده شدند باشد. طراحی اتاق ها باید برای بهبود محیط کار باشد، که به همه کارگرها احساس خوشایند راحتی، در یک فضای زنده و دنج می بدهد.
ارزش های انتقالی:
  • مبلمان هایی که می خواهید پیشنهاد دهید، باید ارزش ها و هویت Ferrero را منعکس کند که شامل وفاداری و اعتماد، احترام و مسئولیت، صداقت و اعتدال که ارزش های بنیادینی هستند و گروه بر پایه آن ها بنا شده اند. علاوه بر این، ارزش های بسیار مهم دیگر نیز شامل اشتیاق به کیفیت، تحقیق و نوآوری است که تضمین کننده تجربه کارآفرینی بسیار موفقیت آمیز است.
فضاهای پروژه:
  • اگرچه اندازه و طرح اتاق ها متعدد است، مسابقه بیشتر به سه نوع اصلی اتاق توجه دارد:
  • – اتاق کوچک: حداکثر ظرفیت ۴ نفر، اندازه ۳۴۰ * ۳۵۵ سانتی متر، ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر، مساحت ۱۲ متر مربع
  • – اتاق متوسط: حداکثر ظرفیت ۸ نفر، اندازه ۳۷۰ × ۶۷۰ سانتی متر، ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر، مساحت ۲۴،۷۹ متر مربع
  • – اتاق بزرگ: حداکثر ظرفیت ۱۲ نفر، اندازه ۴۴۰ سانتی متر و ۷۷۰ سانتی متر، ارتفاع ۳۰۰ سانتی متر، مساحت ۳۳،۸ متر مربع

جایزه:

  • نفر اول: ۵۰۰۰ یورو

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه