جستجو

فراخوان بین المللی طراحی شخصیت با موضوع «تصویر جدید برای پینوکیو» منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ■

چهره خندان، دماغ چوبی و یک کلاه نوک تیز! اینها چند ویژگی هستند که برای سال ها تداعی کننده معروف ترین عروسک جهان هستند: «پی نوکیو». بدون شک این عروسک خیمه شب بازی که برای تبدیل شدن به یک پسر واقعی ساخته شده بود، یکی از شخصیت های خیالی است که بیش از دو سده بر فرهنگ و تخیل جهان تأثیر گذاشته است. کودکان امروزی، با کودکان سال های قبل تفاوت دارند. به این دلیل، در رابطه با پروژه  حالا طراحان گرافیک و شخصیت پردازان «پایتخت کودکی کودکان اروپایی های Collodi» (Carlo Collodi نویسنده و خالق داستان پینوکیو)، موسسه Carlo Collodi افتخار دارد فراخوان مسابقه «تصویری جدید برای پینوکیو» را منتشر کند. این مسابقه ای مهم با هدف خلق تفسیر بصری جدیدی برای این عروسک جادویی و طراحی دوباره لوگوی موسسه است که یک عروسک خیمه شب بازی چوبی را به نمایش گذاشته است.

در این رقابت، طراحان گرافیک و افراد خلاق این شانس منجصر بفرد را دارند که آن چیزی را بیافرینند که تصویر رسمی عروسکی ـ واقعی این شخصت میراث جهانی در سال های آینده خواهد بود. بدین ترتیب، آنها به رویاها و تحیلات میلیون ها کودک در سراسر جهان راه پیدا خواهند کرد. آنها این شخصیت را بر اساس حساسیت نسل جوان و با حفظ ویژگی های منحصربه فرد بروزرسانی خواهند کرد که او را به یکی از دوست داشتنی ترین و معروف ترین کاراکترهای تمام زمان ها تبدیل کرده است.

≡ زمان بندی و هزینه ثبت نام

■ تا ۳۰ اردیبهشت: ۴۵ یورو برای هر تیم
■ تا ۲۷ خرداد: ۱۰۰ یورو برای هر تیم
■ تا ۳۰ خرداد: ارسال آثار
■ اعلام نتایج: ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

≡ جوایز

■ نفر اول: ۵٫۰۰۰ یورو به اضافه نشان رسمی
■ نفر دوم: ۲٫۰۰۰ یورو
■ نفر سوم: ۱٫۰۰۰ یورو
■ نفر چهارم: چهار مدال طلا / ۵۰۰ یورو
■ ۱۰ نشان تقدیر
■ ۳۰ گواهی فینالیست

≡ لینک ها و دانلود ها

دستورالعمل مسابقه

قوانین و مقررات

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه