جستجو

فراخوان بین المللی مسابقه ایده پردازی یادمان و موزه موسسه onePULSE منتشر شد.

  • مهلت: ۹ شهریور ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در رستارک، موسسه onePULSE فراخوان اولین مرحله پروسه طراحی و ساخت موزه یادمانی و فضای باز مرتبط با آن را منتشر می کند. هدف مسابقه ایده پردازی یادمان و موزه موسسه onePULSE انتخاب یک برنده نیست. مقصود از این رقابت تبادلی قدرتمندانه میان شما و موسسه onePULSE  است. پس از اتمام این مرحله فراخوانی برای ارسال پروژه های تکمیل شده منتشر خواهیم کرد.

≡ هدف مسابقه

  • این مجموعه با هدف گرامی داشت کشته ها و آسیب دیدگان حادثه غم انگیز ۱۲ ژوان، ۲۰۱۶ کلاب Pulse در ارلندو طراحی می شود.
  • علاوه بر این امید را به بازدید کنندگان این مجموعه یادمانی و آموزشی باز می گرداند.

≡ معرفی مسابقه

  • ما ازتمام شما درخواست می کنیم تا با onePULSE  ارتباط برقرار کنید و ایده ها و کانسپت هایتان را ارسال نمایید.
  • در این مرحله ما در پی طرح های تکمیل شده نیستیم و شیت های ایده پردازی بزرگی که  به کار onePULSE  و کسانی که در آینده با ما کار خواهند کرد، کمک میکنند را ترجیح میدهیم. تا بتوانیم کار را با بهترین ایده ها و ویژگی های ممکن پیش ببریم.
  • ما انتظار نداریم تمام پاسخ ها را دریافت کنیم و توانایی ارتباط برقرار کردن با تمام افراد علاقه مندی که میخواهند ایده هایشان را به ما ابلاغ کنند را هم نداریم. و متوجه هستیم که رویکردهای فراوانی وجود دارند که میتوانند محیطی درخشان و موفقیت آمیز ایجاد کنند. محیط هایی که در آینده برای جامعه و بازدید کنندگان الهام بخش و آموزنده باشند. ما برای رسیدگی به این امر مهم و چالش برانگیز از شما درخواست کمک میکنیم.
  • ایده های بزرگ و کوچک همه مورد استقبال قرار میگیرند. توجه داشته باشید مسابقه ایده پردازی یادمان و موزه موسسه onePULSE یک مسابقه طراحی نیست. این مسابقه رقابتی برای ایده پردازی است. ما میخواهیم در طی این فرآیند واضح و دقیق اما در عین حال خلاقانه و نوآورانه فکر کنیم. قبل از شروع طرح های بتنی در مرحله تفکر درباره ی این پروسه پر اهمیت از شما کمک میخواهیم. از مشارکت سخاوتمندانه شما سپاس گزاریم.

≡ مراحل مسابقه

  • پس از اتمام این مرحله فراخوانی برای ارسال پروژه های تکمیل شده منتشر خواهیم کرد.
  • تصمیم داریم تعدادی از برگزیدگان آثار ارسال شده را به صورت الکترونیکی، پرینت شده یا با استفاده از مونیتور به عنوان بخشی از یک فرآیند در دست اقدام به نمایش بگذاریم تا در مدت زمانی که پلان های موزه و یادمان را تکمیل میکنیم این آثار را با مردم به اشتراک بگذاریم.
  • با ارسال آٍثار شما به ما اجازه میدهید آنها را به صورتی که در متن گفته شد منتشر کنیم.
  • البته حقوق طراح در تمام شیوه های نشر حفظ خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه