جستجو

فراخوان بین المللی مسابقه معماری پروژه ساخت مدرسه منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، اتحادیه معماران روسیه از مهندسین معمار دعوت می کند تا در دومین مسابقه بین المللی جهت مشارکت برای ساخت مهد کودک؛ مدرسه و مراکز اموزشی شرکت کنند. این مسابقه در سال ۲۰۱۷ به بزرگترین نمایشگاه معماری در روسیه تبدیل شده است. دفاتر معماری از روسیه، هلند، بریتانیا، اسپانیا و لتونی در رقابت در سال ۲۰۱۷ شرکت کرده اند. آثار منتخب در چهارمین نمایشگاه بین المللی “Build School ۲۰۱۸” از ۲۵ تا ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۸ در مسکو نمایش داده می شود. این رویداد یک رقابت، نمایشگاه و یک پروژه کاری به شمار می رود که سبب جذابیت آن شده است.

≡ هدف مسابقه

هدف اصلی این مسابقه اجرای سریع بهترین پروژه های معماری ساختمان های پیش دبستانی و مدرسه، مدارس نمایشی، ورزش، موسیقی، هنر و گسترش مراکز آموزشی است. همچنین این رقابت بهترین شیوه ها در زمینه بهبود زیرساخت های اجتماعی برای کودکان و اجرای رویکردهای طراحی نوین در محیط آموزشی از نظر ساخت و ساز جمعی را ارتقا خواهد داد.این مسابقه به تبادل گسترده بین شرکت های معماری از کشورهای مختلف در سطح محلی و فدرال و معماران شهرهای مختلف نیز کمک خواهد کرد.

 ≡ لینک ها و دانلودها

■ برای دانلود راهنمای کامل شرکت در مسابقه، اینجا کلیک کنید.

■ برای ثبت نام در مسابقه، ایجا کلیک کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه