جستجو

فراخوان بین المللی معماری رقابت شرکت معماری BI سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، برگزار کننده رقابت معماری گروه BI یک شرکت معماری در قزاقستان است که از سال ۱۹۹۵ کار خود را آغاز کرده و به جهت وجود مشکلاتی که در پی کمبود امکانات فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در قزاقستان وجود دارد، این رقابت را با هدف، توسعه یک مفهوم برای طراحی و شناسایی راهکارهای معماری و مهندسی مدرن و پیشرفته و همچنین فن آوری های نوین برای حل این مشکلات برگزار می کند.

≡ هدف مسابقه

  • این رویداد به دنبال طرح هایی از مدارس، بیمارستان ها، تئاتر، موزه ها، سالن های کنسرت، استادیوم ها و کتابخانه ها است که عملکردشان با شرایط مدرن مطابقت داشته باشند، با محیط زیست سازگار شوند و مردم با آسایش و ایمنی بالا در آنجا حضور یابند.

≡ شرایط مسابقه

  • علاقه مندان به شرکت در این رویداد میتوانند محل مورد نظر خود را در جمهوری قزاقستان انتخاب کنند و طرح خود را برای آن ارائه دهند.
  • طرح های ارائه شده می‌بایست در چهار حوزه، اموزش، ورزش، سلامت و فرهنگ باشد.
  • این رقابت در دو مرحله برگزار میشود، در مرحله اول شرکت کنندگان یک مفهوم کلی از پروژه شهری را ارائه می دهند.
  • در مرحله دوم ۲۰ فینالیست، طرح اولیه پیشرفته خود را ارائه می دهند که طرح های ارائه شده در هتل هیلتون قزاقستان توسط داوران قضاوت خواهند شد.

≡ جوایز:

  • نفر اول: یک گواهی نامه همراه با ۱۵۰۰۰ دلار، سفارش پروژه ساختمانی از “BI Group” و فرصت حضور در دوره های آموزشی در یکی از موسسات آموزشی پیشرو اروپا.
  • نفر دوم: جایزه گواهی نامه همراه با ۱۰،۰۰۰ دلار و سفارش پروژه ساختمانی از “BI Group”
  • نفر سوم: گواهی نامه همراه با ۵۰۰۰ دلار

    جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه