جستجو

فراخوان ثبت‌نام اهالی رسانه و منتقدان در جشنواره فیلم فجر منتشر شد.

■مهلت: ۶ دی■

به گزارش خبرگزاری مهر، سامانه ثبت درخواست اهالی رسانه و اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران برای حضور در جشنواره فیلم فجر از صبح چهارشنبه اول دی‌ماه فعال می‌شود و واجدین شرایط می‌توانند درخواست خود را طی ۶ روز و تا دوشنبه ششم دی‌ماه ثبت کنند.

ثبت‌ درخواست برای دریافت کارت رسانه جشنواره فیلم فجر صرفا از طریق سایت www.fajrfilm۳۵.com صورت می‌پذیرد و درخواست‌های حضوری و یا درخواست‌هایی که اطلاعات آن‌ها مخدوش باشد، پذیرفته نمی‌شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، هریک از افراد متقاضی می‎بایست با مراجعه به سایت جشنواره و تکمیل اطلاعات درخواست شده، حتما معرفی‌نامه رسانه برای تمامی خبرنگاران متقاضی را بارگذاری کنند.

همچنین اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران که قصد دارند مستقل و بدون حضور در لیست اسامی یکی از رسانه‌ها در جشنواره حضور داشته باشند، لازم است تصویر کارت عضویت انجمن و همچنین یک نمونه مطلب منتشر شده از دوره ۳۴ جشنواره فیلم فجر را روی سامانه بارگذاری کنند.

برنامه‌سازان رادیویی و تلویزیونی نیز لازم است که طی تماس با روابط عمومی جشنواره (تلفن: ۸۸۱۹۴۲۴۸ – ۸۸۱۹۴۲۵۷  – ۸۸۱۹۴۲۵۳) از شیوه معرفی عوامل برنامه خود و ارسال معرفی‎نامه رسمی از سوی سازمان صدا و سیما مطلع شوند.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری، بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه