جستجو

فراخوان جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون یونسکو سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

■ مهلت: مهر ۱۳۹۶ ■

بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت کمیسیون ملی یونسکو، این سازمان هر سال با هدف تشویق دانشمندان جوان کشورهای در حال توسعه به تحقیق در خصوص مسائل مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست­‌کره و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات بین دانشمندان نسل جدید، جایزه‌ای را با عنوان دانشمند جوان انسان و کره مسکون (MAB) اعلام می‌کند.

متقاضیان دریافت جایزه باید تا ۴۰سال سن داشته باشند و پروژه‌های بین بخشی مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره را برای جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون پیشنهاد دهند. این پروژه‌ها باید حداکثر تا مدت دو سال انجام شود. مبلغ این جایزه حدود ۵۰۰۰ دلار امریکا است. متقاضیان باید در پروژه های خود ضمن توجه به این نکته که اجرای برنامه انسان و کره مسکون یونسکو تا سال ۲۰۲۵ بر اساس برنامه اقدام لیما و استراتژی این برنامه در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار خواهد بود، چگونگی ارتباط پروژه با اقدامات پژوهشی لیما و اهداف توسعه پایدار را مشخص کنند.

داوطلبان واجد شرایط باید تا اول آذر سال جاری فرم تکمیل­‌شده و رزومه خود را به گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو- ایران به نشانی الکترونیکی: science@irunesco.org ارسال کنند.

علاقه‌­مندان می توانند برای دریافت فرم مربوط اینجا را کلیک و برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنند:

http://www.unesco.org/new/en/natural-sciences/environment/ecological-sciences/man-and-biosphere-programme/awards-and-prizes/mab-young-scientists-awards/

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه