جستجو

فراخوان جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا ١٣٩۶ – ۲۰۱۷ MOP CAP منتشر شد.

■ مهلت: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ■

■ بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت تندیس در این فراخوان اقامت هنرمند که یک جایزه بین المللی هنری به شمار می رود آمده است این رویداد با برخوردى پیشرو، فرایندى زمان بر و در همکارى با فعالان برجسته بین المللى، هنرمندان جوان ایرانى را از سراسر دنیا شناسایى کرده و فرصت نمایش, درگیر شدن در تجربیات هنرمندانه و تبادل فرهنگى را برای ایشان فراهم میاورد. از طریق بازده هاى آرشیوى شامل اطلاعات هنرمندان و همچنین نشریات چاپ شده، این جایزه درنظر دارد تا تبادلى آموزشى فراهم آورده و مشارکتى در رشد و گسترش هنر و فرهنگ ایرانى داشته باشد. باور بر این است از طریق همکارى با افراد خبره و با بصیرت در شوراى انتخاب و هیات داوران، قادر به فراهم آوردن پایه اى براى ایجاد بسترى در گفتمان هنر معاصر ایرانى مى باشیم.

■ دوره دوساله جایزه، هنرمندان را به تولید آثار تازه تشویق میکند و براى ایشان بازنمایى فعالیت هنرى شان در سطح بین المللى را ممکن میسازد.
هنرمند برگزیده این دوسالانه همکارى نزدیک با یک کیوریتور، اقامت سه ماهه در بنیاد دلفینا لندن و یک نمایشگاه انفرادى در یکی فضاهاى نمایشگاهی مهم در لندن را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

≡ جایزه و روند اهدای آن

  • ■ مبلغ کل جایزه:  ۴۰۸,۵۰۰
  • ■ بورسیه یک ساله شامل استفاده از راهنمای یک مربی برای اجرای یک نمایشگاه انفرادی در یک نمایشگاه معتبر در لندن.
  • ■ سه ماه اقامت در Delfina Foundation.

 

  • ■ جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا براى هنرمندان جوان و در حال رشد ایرانى ساکن در داخل و خارج از کشور دایر شده است.
    • ■ مرحله ١ : فرم هاى ثبت نام به صورت آنلاین پذیرفته میشوند. فرم ها به همراه نمونه-آثار ثبت شده شرکت کنندگان در فراخوان توسط شوراى انتخاب بررسى و بازدید شده و ٢١ هنرمند برگزیده مرحله نخست توسط ایشان انتخاب میشوند. اعضاى شوراى انتخاب این دوره جایزه هنر معاصر مجیک آو پرشیا, از اجتماع ایرانیان, با پیش زمینه مرتبط در کیوریتورى، دانشى گسترده در هنر معاصر ایران و آگاهى از جریان در حال رشد هنر به صورت محلى و بین المللى دعوت به همکاری شده اند.
    • ■ مرحله ٢ : نمایشگاه برگزیدگان مرحله نخست در تهران آثار هنرمندان انتخاب شده را در بازدید عموم قرار مى دهد. هیات داوران در این زمان از نمایشگاه بازدید کرده و به کنکاش و گفت گو در انتخاب ٧ هنرمند برگزیده مرحله نهایى مى پردازند. این جایزه توسط هیاتى از فعالان فرهنگى و دانشگاهیان برجسته ایرانى و غیر ایرانى داورى میشود.

مرحله ٣ : متعاقبا نمایشگاهى از آثار هنرمندان مرحله نهایى در لندن برگذار خواهد شد و پس از بررسى آثار توسط هیات داوران برنده این دوره اعلام خواهد شد.

≡ شرکت کنندگان واجد شرایط با معیارهاى زیر انتخاب میشوند:

● ایرانى الاصل ساکن در داخل و یا خارج از ایران باشند.
● دارى سن زیر ٣۵ سال در زمان ثبت نام باشند.
● نمایشگاه انفرادى خارج از کشور اقامت خود نداشته باشند.
● گالرى نماینده در خارج از ایران نداشته باشند.

شرکت کنندگان باید موارد زیر را همراه با فرم ثبت نام آنلاین ارایه کنند. همه نوشته ها باید به زبان انگلیسى باشد.

مهلت ثبت نام بین ٩ مهر تا ١٠ آبان ١٣٩۶ مى باشد.

● رزومه به روز شده، شامل توضیح نمایشگاه هایى که در آن شرکت داشته اید.
● یک بیوگرافى کوتاه شامل تحصیلات و تاریخچه هنرمند.
● یک ویدیو ٣ دقیقه اى که در آن فعالیت هنرى خود را توضیح بیشترى دهید. ( این ویدیو میتواند به زبان فارسى و یا انگلیسى باشد.)
● تصاویر با کیفیت بالا از ٣ تا ۵ اثر به همراه توضیح آثار.

جهت ثبت نام در فراخوان میتوانید به سایت مجیک آو پرشیا مراجعه نمایید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه