جستجو

فراخوان جایزه یونسکو «حمدان بن رشید المکتوم» منتشر شد.

■ مهلت: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ■

یونسکو با همکاری امارات متحده عربی، پنجمین دور برنامه “جایزه یونسکو- حمدان بن رشید المکتوم در زمینه شاخص‌ترین تجارب و عملکرد در ارتقای اثربخشی معلمان” را اجرا می‌کند.

هدف از تدوین این جایزه دوسالانه، که بر اساس تصمیمات شورای اجرایی یونسکو در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد و در سال ۲۰۱۴ نیز مورد بازنگری و تمدید قرار گرفت، تقدیر از فعالیت‌های شاخصی است که حداقل به مدت سه سال، توسط سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی ملی و بین‌المللی و یا افراد وابسته به این سازمان‌ها، و جوامع محلی، ملی، یا منطقه‌ای برای بهبود تجربیات آموزشی معلمان به‌ویژه در کشورهای درحال توسعه و جوامع محروم و درحاشیه مانده، انجام شده و سهم موثری در ارتقای اثربخشی فعالیت معلمان و کیفیت تدریس و یادگیری داشته است.

مبلغ این جایزه ۱۰۰ هزار دلار، یک تقدیرنامه، و یک لوح افتخار است که به سه برنده، (هریک به همین میزان) تعلق می‌گیرد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در این برنامه عبارتند از:

۱- فرم معرفی تکمیل شده توسط سازمان یا نهاد مرتبط با طرح؛
۲-فرم تقاضای تکمیل شده توسط کاندیدا؛

۳- اسنادی که به معرفی بهتر طرح کمک می‌کند (درحد یک برگهA4 ).

از افراد، سازمان‌ها، و موسسات علاقه‌مند به شرکت در این برنامه دعوت می‌شود، طرح های ابتکاری اجرا شده خود را در زمینه موضوع فوق، حداکثر تا تاریخ ۲۲ مهرماه ۱۳۹۶ همراه با فرم‌های تکمیل شده تقاضا و معرفی به کمیسیون ملی یونسکو معرفی نمایند. فرم‌های مذکور با مراجعه به پایگاه اطلاعاتی   www.unesco.org/new/hamdan-prize  قابل دسترسی است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه