جستجو
پوستر فراخوان جایزه Lumen برای هنر و فناوری سال 2024

فراخوان جایزه Lumen برای هنر و فناوری سال ۲۰۲۴ منتشر شد.

  • مهلت: ۵ خرداد ۱۴۰۳

رویداد بین المللی Lumen Prize for Art and Technology از همه هنرمندانی که با فناوری درگیر هستند دعوت می کند تا با بهترین آثار خود در رقابت سال ۲۰۲۴ شرکت کنند.

درباره مسابقه

این جایزه از طریق رقابت‌ها و نمایشگاه‌های سالانه داوری شده، هنرمندانی را که با فناوری در سطح جهانی کار می‌کنند، تجلیل و معرفی می‌کند. همه هنرها به شرطی که به نوعی با فناوری درگیر باشند واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.

در برنامه امسال، ۵ بخش اصلی، هر کدام با یک جایزه ۱۵۰۰ دلاری وجود دارد که می توانید در آنها وارد رقابت شوید. تمام آثار هنری ارسال شده توسط حداقل دو عضو کمیته بین‌المللی برگزیدگان بررسی خواهند شد. حداکثر ۷۰ هنرمند فینالیست خواهند شد که آثار آنها توسط هیئت داوران بررسی خواهد شد. در مجموع ۹ نفر برنده جایزه خواهند بود.

بخش های مسابقه

تصاویر ثابت

  • برای کارهای دو بعدی با استفاده از هر فرآیند دیجیتال. از جمله هنر الگوریتمی، تصویرسازی تولید شده/گرافیکی، تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی، دستکاری عکس، تصاویر خلق شده توسط پلاتر/دستگاه طراحی، تصاویر مولد، تصاویر تولید شده XR، و تصاویر اسکنر/لیدار سه بعدی.

تصاویر متحرک

  • برای کارهای مبتنی بر زمان با استفاده از هر فرآیند دیجیتالی که روایتی یا غیرروایی باشد. شامل، اما نه محدود به، انیمیشن، CGI، CG، تولید شده توسط A.I، ویدئو آرت، صحنه های برش بازی های ویدئویی، machinima، و نماهنگ.

هنر تعاملی

  • برای کارهای سه بعدی که از طریق صدا، لمس یا حرکت با مخاطبان درگیر می شوند. از جمله نصب، مجسمه سازی، رباتیک، بازی ها، برنامه ها،  پرفورمنس، XR، جهان های مجازی، پروجکشن، پروژه های تئاتر یا پروژه های وب.

آینده

  • برای کاری که روابط بین جامعه و فناوری را بررسی می کند. شامل، اما نه محدود به، استفاده از هوش مصنوعی، رباتیک، تعامل انسان با کامپیوتر، فناوری کوانتومی یا فناوری زیستی و پایدار.

تأثیر

  • برای هنر خلق شده با فناوری که به مسائل اجتماعی-اقتصادی، فرهنگی و بشردوستانه می پردازد. شامل، اما نه محدود به، پروژه‌های درگیر یا آغاز شده توسط جامعه، پروژه‌های منبع باز، همکاری‌های فرامرزی یا پروژه‌های مبتنی بر دموکراسی و حکومت‌داری.

هزینه شرکت در مسابقه

هزینه ورودی از ۴۲ دلار شروع می شود و بر اساس تعداد ورودی ها متفاوت است. هزینه پایه دو ورودی را پوشش می دهد. ثبت نام های زودهنگام(۱۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳) تخفیف دارند و برای دو اثر از ۳۲ دلار شروع می شوند.

شرکت در جایزه دانشجویی رایگان است و در مجموع ۱۰۰ اثر بر اساس اولویت ثبت نام پذیرفته می شود.

جوایز مسابقه

  • در برنامه امسال، ۵ بخش اصلی، هر کدام با یک جایزه ۱۵۰۰ دلاری وجود دارد.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه