جستجو

فراخوان جشنواره استانی تئاتر پسامهر توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا منتشر شد.

■ مهلت: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ■

انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به منظور رشد و گسترش و بهره گیری از استعدادهای هنرمندان برای هجدهمین سال پیاپی اقدام به برپایی جشنواره استانی تئاتر پسامهر کرده است.

≡ هدف جشنواره

  • هدف از برگزاری این رویداد هنری توجه و نگاه ویژه و هنرمندانه به شعارسال «حمایت ازکالای ایرانی» و اهمیت تولیدات داخلی در راستای اشتغال.
  • توجه جدی مخاطب به عنوان یکی از ارکان اساسی هنرهای نمایشی، توجه به عنصر نوآوری و شگفتی در نمایش ها، رونق بخشیدن و سوق دادن به متون و آثار بومی، توجه به شناخت وفهم صحیح نسبت به نمایشنامه های چاپی و خارجی، نگاهی کاوشگرانه و مدبرانه به جامعه و مسائل اجتماعی.

≡ شرایط مسابقه

  • هر هنرمند صاحب اثر صرفا می تواند با یک اثر درخواست حضور در جشنواره را داشته باشد.
  • هنرمندان باید ٣ نسخه لوح فشرده با مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر و چکیده سوابق هنری را به همراه تقاضای حضور در جشنواره را تا تاریخ ١٨ مردادماه امسال به دبیرخانه واقع دربلوار معلم، طبقه فوقانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا ی ابه آدرس ershad_fasa@yahoo.com ارسال کنند.

 ≡ اعلام نتایج

نتایج بازبینی ٢۵مردادماه اعلام می گردد و گروه های برگزیده درنیمه اول شهریورماه با حضور داوران کشوری در سالن استاد سیروس خورشید و سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فسا به رقابت می پردازند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه