جستجو

فراخوان جشنواره بین‌المللی کارتون حفاظت از محیط زیست چین سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۹ دی ۱۳۹۶ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنرآنلاین، حضور تمامی هنرمندان از سراسر جهان آزاد در این رویداد هنری آزاد است. شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب گروهی و یا انفرادی با تمرکز به موضوع جشنواره و با مضمون حفاظت از محیط زیست ارائه کنند. ضمنا هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

■ آثار دیجیتال می‌بایست با فرمت JPG و  RGB ، وضوح ۳۰۰ DPI و حجم کمتر از ۲ MB ارائه شود. ابعاد کارها آثار نباید کوچک‌تر از ۲۱۰ در ۲۹۷ mm باشند.

≡ جوایز

■ گفتنی است هیئت داوران پس از بررسی آثار در گروه دانشجویی و دانش آموزی در رتبه اول به یک نفر مبلغ ۵۰۰۰ یوان، رتبه دوم به دو نفر ۳۰۰۰ یوان و رتبه سوم به سه نفر مبلغ ۱۰۰۰ یوان به همراه گواهی‌نامه اهدا می‌نماید.

■ در گروه‌های اجتماعی در رتبه اول به یک نفر ۶۰۰۰ یوان، رتبه دوم به دو نفر ۴۰۰۰ یوان و رتبه سوم به سه نفر مبلغ ۲۰۰۰ یوان به همراه گواهی‌نامه اهدا می‌شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به همراه مشخصات کامل هنرمند از طریق سایت جشنواره، ایمیل و یا پست حداکثر تا تاریخ شنبه ۹ دی ماه ۱۳۹۶ به جشنواره ارسال نمایند.

آدرس ایمیل:

mhds@chinadaily.com.cn

آدرس پستی:

Newscartoon, 6/F, B3 Tower, Ziguang Building, No.11 Huixin Dongjie, Chaoyang District,Beijing 100029, P.R. China

تماس با جشنواره :

Tel: 86-10-8488 3652 86-10-8488 3507 

Website: www.newscartoon.com.cn

Email: mhds@chinadaily.com.cn

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه