جستجو

فراخوان جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا (OIAF) ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۴ خرداد ۱۳۹۷ ■

■ فستیوال انیمیشن بین المللی اتاوا، یکی از رویدادهای مهم انیمیشن در جهان است که از سال ۱۹۷۶ به ارائه نمایش، نمایشگاه ها، کارگاه ها و برنامه ها می پردازد.
■ جشنواره (OIAF)،یک رویداد ۵روزه سالانه است که هنرمندان و فعالان حوزه صنعت را با هم در یک مرکز پر جنب و جوش و جذاب، با حضور بیش از ۲۸هزار هنرمند، تولید کننده، دانشجو و طرفداران انیمیشن از سراسر جهان گردهم می آورد.
■ در سال ۲۰۱۸، جشنواره بین المللی انیمیشن اتاوا،یک بار دیگر میزبان یک رویداد هنری خلاقانه، مسحورکننده و هیجان انگیز است.
■ این رویداد هر ساله بیش از ۲هزار اثر را دریافت می کند که توسط تیم برنامه نویسی این جشنواره مورد بررسی قرار می گیرند و حدود ۱۵۰ فیلم برای مسابقات رسمی و خارج از رقابت انتخاب می شوند.
■ در طی (OIAF)۲۰۱۸، اعضای هیئت داوران متشکل از متخصصان انیمیشن، رسانه ها و کودکان محلی با حضور شرکت کنندگان به منظور قضاوت در مورد برگزاری جشنواره، حضور دارند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ این رقابت تمامی هنرمندان را از سراسر جهان دعوت می کند تا اثر خود را در مقوله های تعیین شده برای رقابت امسال ارائه دهند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ جشنواره در بخش های زیر برگزار می شود:
○ ویژگی های انیمیشن
○ انیمیشن داستانی کوتاه
○ انیمیشن غیر داستانی کوتاه
○ انیمیشن دانشجویی
○ انیمیشن خبری (سریال، آگهی بازرگانی،موزیک ویدئو)
○ مخاطبان جوان- پیش دبستانی، سنین ۶-۱۲
○ انیمیشن VR

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ آثار منتخب، در جشنواره های دیگر بین المللی و کانادایی شرکت داده خواهند شد.
■ علاوه بر جوایز هر رده، آثار برای دریافت سایر جوایز از جمله جایزه آکادمی جشنواره به عنوان جایزه بزرگ برای انیمیشن کوتاه مورد توجه قرار می گیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه