جستجو
پوستر فراخوان جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF 20

فراخوان جشنواره بین المللی انیمیشن مستقل GIRAF 20 منتشر شد.

  • مهلت: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳

مسابقه GIRAF یک جشنواره انیمیشن سالانه است که هر نوامبر در سینمای گلوب در کلگری، آلبرتا، GIRAF برگزار می‌شود تا روح انیمیشن‌های مستقل، زیرزمینی و تجربی را جشن ستایش کند، انیماتورهای کانادایی را به نمایش بگذارد و انیمیشن‌های متنوعی از سراسر جهان را ارائه کند.

مسابقه GIANT INCANDESCENT RESONATING ANIMATION FESTIVAL که بصورت مخفف GIRAF نامیده می شود، جشنی از انیمیشن های مستقل و ویترینی از بهترین آثاری است که در سراسر جهان ایجاد می شود. هر سال، ما جهان را برای یافتن شگفت‌انگیزترین، مبتکرانه‌ترین، زیباترین، متحول‌کننده‌ترین و غیرمنتظره‌ترین فیلم‌های انیمیشنی موجود جستجو می‌کنیم.

درباره مسابقه

  • GIRAF که توسط انجمن انیمیشن Quickdraw، یک سازمان غیرانتفاعی اختصاص داده شده به هنر انیمیشن ارائه شده، متعهد به ایجاد آگاهی بیشتر برای انیمیشن به عنوان یک شکل هنری است. ما این کار را از طریق فعالیت‌های تعاملی از جمله کارگاه‌ها، صحبت‌های هنرمندان، اینستالیشن‌ها، اجرای زنده و هنرمندان میهمان انجام می‌دهیم.
  • جشنواره ما به ارائه اثاری که از طریق توسعه تکنیک‌های جدید، اشکال ترکیبی از ایجاد و موضوعات چالش‌برانگیز، مرزها را به طور فعال پیش می‌برند، تمرکز دارد و از کشف هنرمندان و فیلم‌هایی که توسط سایر جشنواره‌ها از دست رفته‌اند، لذت می‌برد. عمدتاً، ما به دنبال فیلم‌های انیمیشن مستقل و هنرمندانه هستیم تا با مخاطبان ما در کلگری به اشتراک بگذاریم. این می‌تواند به معنای انواع انتزاعی یا روایتی، دستی یا تولید شده توسط کامپیوتر، فیلم‌های دانشجویی یا حرفه‌ای‌های همرمندان باتجربه، یا مواردی بینابینی باشد. ما به دنبال فیلم‌هایی هستیم که با دیدنشان می‌توانیم هیجان زده شویم، فیلم‌هایی که مرزهای امکانات انیمیشن را به جلو می‌برند، و فیلم‌هایی که احساساتی را به ما منتقل می‌کنند؛ حتی اگر این احساس فقط بیان «ای وای، این مسخره است» باشد. اگر می‌خواهید درک بهتری از آنچه دوست داریم داشته باشید، می‌توانید انتخاب‌های گذشته ما را در http://giraffest.ca یا کانال جشنواره در ویمو به آدرس https://vimeo.com/channels/indiemixtape بررسی کنید.
  • فقط فیلم‌های انیمیشن کوتاه و بلند ساخته شده در ۱ ژانویه ۲۰۲۲ یا بعد از آن را ارسال کنید.
  • کارهای تجاری پذیرفته نمی شوند. برخی از آن‌ها فوق‌العاده جذاب هستند، اما آگهی‌های تبلیغاتی، توضیح‌دهنده‌ها، استینگرهای جشنواره و این‌جور چیزها خارج از دستور این جشنواره هستند. نماهنگ‌ها یک منطقه خاکستری هستند و ما اغلب آنها را نمی پذیریم، اما اگر ویدیوی فوق‌العاده‌ای ساخته‌اید، خوشحال می شویم نگاهی به آن بیندازیم.
  • این جشنواره برای بزرگسالان برگزار می شود و به ندرت آثاری را که به صراحت برای کودکان باشد، انتخاب می کنیم.
  • برای ارسال رایگان اثر، لطفاً از http://giraffest.ca بازدید کنید، یا از دسته بندی دوستان GIRAF با رمز عبوری که در بخش قوانین و شرایط آمده است استفاده کنید. در غیر این صورت، برگزارکنندگان هزینه ارسال اندکی را از طریق FilmFreeway دریافت می‌کنند تا به مدیریت تعداد آثاری که دریافت می‌کنند کمک کند. زیرا یک تیم بسیار کوچک برای ارزیابی اولیه وجود دارد و جشنواره‌های رایگان تعداد نامعقولی از ارسال‌ها را دریافت می‌کنند که اغلب با وظایف جشنواره ارتباطی ندارند. تمام هزینه های دریافت شده به جایزه ای برای فیلم های برنده جایزه هیئت داوران تعلق می گیرد.

هزینه شرکت در مسابقه

  • کد تخفیف ثبت نام رایگان: IREADTHERULES

جوایز مسابقه

  • مسابقه GIRAF معتقد به پرداخت حق الزحمه هنرمندان برای همه فیلمسازان منتخب است. برای نمایش فیلم در GIRAF به هنرمندان حدود ۸۰ دلار کانادا هزینه نمایش پرداخت می شود.
  • این مسابقه دو جایزه برای بهترین فیلم کوتاه کانادایی و بهترین فیلم کوتاه بین المللی دارد که سرمایه آنها از از طریق مبالغ پرداختی برای ثبت نام از طریق FilmFreeway جمع‌آوری می‌شود. در سال ۲۰۲۳ برای این دو جابزه شامل ۲۰۰ دلار کانادا برای هر یک از برندگان بود. اگرچه برگزارکنندگان همچنان شما را تشویق می کنند که به صورت رایگان آثارتان را در http://giraffest.ca ارسال کنید؛ اما از آنجایی که جایزه بر اساس پرداخت های شرکت کنندگان است، تا زمانی که ثبت نام به پایان نرسد، ارزش کل جوایز مشخص نخواهد شد.
  • هیئت داوران همچنین به سایر فیلم هایی که آنها را قابل توجه می دانند، لوح های افتخار اعطا می کند.
  • جایزه انتخاب مخاطبان از طریق برگه های رای تماشاگران در هر نمایش انتخاب می شود.

لینک های مرتبط

وبسایت GIRAF 20 – International Festival of Independent Animation

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه