جستجو
Lahti International Poster Triennial 2021

فراخوان جشنواره بین المللی سه سالانه طراحی پوستر lahti ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۱۱ مرداد الی۱۰ آذر ۱۳۹۹

■ این رویداد توسط موزه پوستر Lahti، انجمن طراحان ارتباط بصری Grafia در فنلاند و انجمن دوستداران پوستر برگزار می شود. با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش چشمگیر ارزش ریال در برابر ارزهای سایر کشورها، از مدتی قبل، دپارتمان زبان تخصصی فستیوارت شروع به مکاتبه با مسابقات بین المللی جهت ارائه تسهیلات برای هنرمندان ایرانی نمود. هزینه شرکت در مسابقه Lahti 2020 بعنوان یکی از رویدادهای معتبر طراحی گرافیک جهان، مبلغ بیست یورو برای هر هنرمند است. برگزارکنندگان مسابقه Lahti با توجه به توضیحات مطرح شده فستیوارت، با حذف هزینه ثبت نام، تمایل خود را به حضور استعدادهای درخشان ایرانی در این رقابت اعلام کردند. لذا شما می توانید بطور رایگان در این رقابت ثبت نام کنید.

موضوع بسیار مهم

این بخش را بعنوان یک توصیه برادرانه و بر اساس اخلاق حرفه ای می نویسم. نکته بسیار مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر یک هنرمند تازه کار هستید، قبل از ارسال اثر، حتما آن را به یک یا چند هنرمند مطرح یا استاد خودتان ارائه کنید و نظرشان را درباره کیفیت اثر جویا شوید. قطعا ارسال تمرین های کلاسی و یا کارهای ساده که بر اساس رایگان شدن ثبت نام ارسال شده باشند، وجهه هنرمندان ایرانی را در نظر برگزارکنندگان مخدوش خواهد کرد و امکان بهره مندی از این موارد تسهیلات را در سال های آینده از شما خواهد گرفت. توجه دقیق به این موضوع نشانه بلوغ فرهنگی و هنری شماست. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» نیز برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت در این رقابت برای هنرمندان از سراسر جهان آزاد است.

≡ بخش های رقابت امسال:

■ پوسترهای محیطی ( جایزه Lauri Tarasti)
■ خانه ها و سکونتگاه ها، به کار بردن چوب در خانه ها برای توسعه پایدار (جایزه ویژه بنیاد Asko)
■ پوسترهای ایدئولوژیک، اجتماعی و فرهنگی

≡ شرایط آثار:

■ شما می توانید حداکثر چهار پوستر ارسال کنید.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

مبلغ ۲۰ یورو با پیگیری انجام شده، برگزارکنندگان موافقت کردند که هنرمندان ایرانی بصورت رایگان در این فراخوان شرکت کنند(بروزرسانی خبر: ۲۸ تیر ۱۳۹۹).

≡ جوایز:

■ جایزه بزرگ: مبلغ ۵۰۰۰ یورو
■ جایزه Grafia Tapani Aartomaa: مبلغ ۴۰۰۰ یورو
■ جایزه Lauri Tarasti برای پوسترهای محیطی: مبلغ ۴۰۰۰ یورو
■ جایزه Lahti: مبلغ ۳۰۰۰ یورو
■ جایزه ویژه بنیاد Asko: مبلغ ۳۰۰۰ یورو

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه