جستجو
پوستر فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی توراندخت

فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی توراندخت منتشر شد.

  • مهلت: ۱ تیر ۱۴۰۲
  • جشنواره بین المللی توراندخت به ابتکار بنیاد ملی توراندخت و در راستای تکریم بانوان هنرمند کشور و ظرفیت سازی و کشف استعدادهای جامعه هنری بانوان برگزار می گردد. عنوان این جشنواره برگرفته از نام استاد و معلم فرزانه، بانو توراندخت عمرانی می باشد که اساتید و فرهیختگان بسیاری را در طول سالهای تدریس خویش به جامعه علمی کشور تقدیم نمودند و در شهریور ١٣۹۹ جهان فانی را به اجابت دعوت حق ترک نمودند. توجه و انعکاس نقش ممتاز زنان جامعه ایران با الهام از آرمان های دین مبین اسلام در توسعه و ترویج فرهنگ و هنر و تمدن اسلامی از اهداف اساسی و اصلی این جشنواره محسوب می گردد.

درباره جشنواره

  • اولین دوره این جشنواره در سه بخش فیلم و سینما، موسیقی و هنرهای تجسمی متمرکز می باشد. از اهدافِ مهمِ جشنواره بین المللی توراندخت تعالی هنر و فرهنگ سرزمینمان ایران می باشد. دوره‌مند بودن، موضوع‌محور بودن و تمرکز بر دعوت از آثارِ بانوان هنرمند در بخش های فیلم، موسیقی و هنر های تجسمی جشنواره از سیاست های بنیادین جشنواره می باشد تا فرصتی برای نمایش توانمندیهای بانوان هنرمند مستعد کشور و مجالی برای انعکاس ارزش های هنری و فرهنگی این بخش عظیم از جامعه ایران باشد.
  •  تلاش دست‌اندرکاران جشنواره توراندخت بر دخیل کردن هرچه بیشتر علاقمندان به هنر، در فرآیند برگزاری جشنواره و استفاده از ظرفیتهای انسانی و فرهنگیِ مراکز فرهنگی و هنری و ایجاد فضایی برابر برای همه‌ی زنان مستعد و خلاق می باشد.
  • جشنواره توراندخت گرچه اختصاص به بانوان هنرمند کشور دارد اما حضور همه هنرمندان، پزوهشگران و اساتیدی که دغدغه انعکاس تلاش ها و دستاوردهای  هنری و فرهنگی بانوان کشور عزیزمان را دارند ارج خواهیم نهاد.
  • جشنواره فیلم توراندخت در بخش های مسابقه سینمای ایران ، مسابقه سینمای بین‌الملل ، بخش مسابقه سینمای زن، بخش مسابقه فیلمنامه نویسی ، و بخش جنبی برگزار می‌شود و شرکت آثار درقالب مسابقه فیلم های سینمایی، کوتاه، مستند ، تولید فیلم های کوتاه موضوعی ، مسابقه فیلمنامه نویسی و بخش های جنبی طراحی و پی ریزی شده است.
  • ارسال آثار در شاخه های هنرهای تجسمی و ثبت نام فقط از طریق وب سایت جشنواره امکانپذیر می باشد
  • آثار مربوط به دو سال گذشته باشند.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه