جستجو
فراخوان جشنواره عکس و فیلم کوتاه روایت زندگی ایرانی

فراخوان جشنواره عکس و فیلم کوتاه «روایت زندگی ایرانی» توسط فرهنگسرای ابن سینا منتشر شد.

■مهلت: ۱۵ آذر■

به گزارش روابط عمومی  مدیریت فرهنگی هنری منطقه دو و فرهنگسرای ابن سینا، در این جشنواره شهروندان گرامی  می توانند عکس و فیلم های کوتاهی که روایت تصویریشان از سبک زندگی ایرانی-اسلامی است و دیدن آن ها می تواند در روش زندگی دیگران موثر باشد و همچنین برخی از سوژه هایی که از میان موضوعات بسیار ساده زندگی نشات می گیرد را  جهت شرکت در این جشنواره ارسال نمایند.

کلیه سوژه های جالب از فیلم‌ها و عکس‌هایی که با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی از قبیل  خانواده، مساجد محله،فرزندان، جلسات دید و بازدید فامیل و دوستان … ، توسط دوربین گوشی همراه و دوربین‌های دیگر خلق شده، مورد قبول و مشمول شرکت در مسابقه است.

همچنین اگر سوژه جالبی رو دیدید و به دلتان نشست از آن عکس و یا فیلم کوتاه تهیه کنید و به همراه توضیح کوچکی از آن به شماره …………….ارسال نمایند.

مقررات شرکت در جشنواره:

۱- هر متقاضی در بخش فیلم می‌تواند ۲ فیلم با حداکثر۱۲۰ ثانیه و در بخش عکس ۳ قطعه عکس شماره گذاری شده را به همراه فایل word از اطلاعات شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و موبایل، آدرس پستی، پست الکترونیک و ذکر موقعیت مکانی عکس،نوع و مدل گوشی را، به شماره تلگرام ۰۹۰۳۴۰۹۹۸۸۲ و یا اینستاگرام #zendegi_irani بارگزاری نمایند.

۲-پردازش تصاویر در حد تصحیح رنگ و کادر لازم است تا جائیکه خدشه ای به اصل عکس وارد نکند.

۳-عکس های منتخب جهت استفاده در امور نمایشگاهی، تبلیغاتی ، انتشاراتی و اطلاع رسانی برای برگزارکننده با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر (درج نام عکاس) محفوظ است.

۴-رای هیات داوران قطعی و اعتراضی به آن پذیرفته نیست.

۵-به عکس‌های ارسالی  بیش از ۳ قطعه  و فیلم ها بیش از ۲ عدد فاقد اطلاعات شخصی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶-ارسال اثر و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی  فیلم ها وعکس هاست. در صورت اثبات خلاف این ،  فیلم وعکس حذف می‌شود و عواقب حقوقی آن به عهده ارسال کننده اثر می‌باشد.

۷-شرکت در جشنواره به معنی پذیرش مقررات این فراخوان است.

۸-تصمیم گیری درباره مسایل پیش بینی نشده جشنواره بر عهده برگزارکننده خواهد بود.

[irp]

گاه شمار جشنواره:

آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۵

داوری آثار: ۲۰ آذر ماه ۱۳۹۵

اعلام نتایج و اهدای جوایز: دی ماه ۱۳۹۵

تهران / شهرک قدس(غرب)/میدان صنعت/ خیابان خوردین/ خیابان ایران زمین شمالی/ فرهنگسرای ابن سینا

کدپستی: ۱۴۶۵۹۴۳۵۳۱

تلفن: ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶

علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند همه روزه  از ساعت ۸ تا ۱۷ به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس فاز یک خیابان ایران زمین شمالی مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸-۸۸۳۶۶۳۶۶ تماس بگیرند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه