جستجو

فراخوان جشنواره عکس و کارتون خودرونما منتشر شد.

■ مهلت: ۸ صبح ۹ دی ۱۳۹۶ ■

■ با توجه به تشویق هنرمندان به نگاه ویژه به موضوع خودرو که امروزه یکی از موارد توسعه و پیشرفت جوامع بوده و همچنین نگاهی به تأثیراتی که این صنعت در فرهنگ و زندگی ما دارد «هفته نامه خودرو امروز» بر آن است که جشنواره عکس و کارتون را با عنوان «خودرونما» در بهمن ماه ۹۶ در گالری پردیس ملت برگزار نماید. هدف از برگزاری این جشنواره ترغیب هنرمندان حرفه ای به تولید آثار هنری ارزشمند در حوزه ی خودرو، خلق آثاری با نگاه ویژه به نقش خودرو در زندگی و کشف استعداد های هنری جوان و ویژه در حوزه صنعت خودرو و حمل و نقل می باشد که با محورهای ذیل برگزار می گردد.

شرایط و مقررات  تخصصی رشته عکاسی:
• بخش حرفه ای
۱- عکس‌ها می توانند رنگی یا منو کرم  باشند.
۲- شرکت کنندگان در بخش حرفه ای  می توانند ۱۰ تک عکس و یک مجموعه ۴ تا ۷ عکسی ارسال نمایند. (توجه: عکس هایی که در بخش مجموعه ارایه می گردد در تک عکس پذیرفته نمی شوند و مجموعه حتما باید با یک بیانیه (Statement) ارایه گردد)
۳- آثار نمایشگاهی رشته عکاسی در قطع بزرگ چاپ می گردد، لذا باید از کیفیت مطلوب برای چاپ برخوردار باشند.
۴- آثار ارسالی بخش حرفه ای باید با فرمتjpge و کیفیت آثار باید به صورتی تنظیم گردد که حجم هر اثر کمتر از ۳ و یا بیشتر از (۵ MB) نباشد.
• بخش مردمی
۱- عکس‌ها می توانند رنگی یا منو کرم  باشند.
۲- شرکت کنندگان بخش مردمی فقط می توانند ۵ تک عکس ارسال نمایند. عکس های موبایلی که استاندارد های عکاسی در آنها رعایت شده باشد، برای این بخش قابل قبول است.

• قابل توجه:
۱- شرکت کنندگان فقط در یک بخش (بخش حرفه ای و بخش مردمی) می توانند شرکت نمایند و در صورت عدم رعایت این موضوع از هر دو بخش توسط دبیرخانه کنار گذاشته خواهند شد.
۲- هرگونه دخل و تصرف در عکس که سندیت عکس را مخدوش کند قابل قبول نمی باشد ولی تصحیح نور و رنگ مجاز است. دبیرخانه‌ی جشنواره از پذیرش عکس‌های فتومونتاژ وکولاژ، پانوراما و اچ دی آر معذور است.
۳- عکس‌های ارسالی، نباید دارای امضای عکاس، حاشیه، تاریخ، واترمارک، لوگو یا هرنشانه‌ی تصویری باشند.

• ب) رشته کارتون
در این رشته کلیه ی هنرمندان کارتونیست و علاقمندان، مطابق با موضوعات فراخوان می توانند آثار خود را به صورت دیجیتال ارسال نمایند.
شرایط و مقررات  تخصصی رشته کارتون:
۱- در این رشته آثار بصورت دیجیتال دریافت می شود، لذا هنرمندانی که آثارشان به صورت دستی طراحی شده الزاما می بایست اثر خود را اسکن و در سایت بارگذاری نمایند.
۲- شرکت کنندگان در رشته کارتون می توانند حداکثر ۵ اثر را ارسال نمایند.
۳- آثار نمایشگاهی رشته کارتون باید از کیفیت مطلوب برای چاپ برخوردار باشند.
۴- آثار ارسالی رشته کارتون باید با فرمتjpge  وکیفیت آثار باید به صورتی تنظیم گردد که حجم هر اثر کمتر از (۳ MB) و یا بیشتر از (۵ MB) نباشد.

شرایط و مقررات عمومی جشنواره:
۱- شرکت در جشنواره هیچ گونه هزینه ای برای شرکت کنندگان ندارد.
۲- شرکت کنندگان پس از ثبت نام در سایت جشنواره، بایدآثار خود رادر بخش مورد نظر آپلود نمایند.
۳- ارسال اثر توسط هنرمندان و شرکت در جشنواره به منزله اعلام مالکیت معنوی این اثر است. در صورت اثبات خلاف این امر در هر مرحله ای، عواقب حقوقی و جزایی آن به عهده شرکت کننده است.‬
۴- به هر اثر راه یافته در بخش عکاسان حرفه ای  و کارتون مبلغ یکصد هزار تومان و برای هر مجموعه مبلغ چهارصد هزار تومان حق تالیف اهدا می گردد.
۵- امتیاز و حق استفاده از آثار پذیرفته شده برای به کارگیری در کاتالوگ، اطلاع رسانی و اقلام تبلیغی مرتبط با جشنواره از سوی برگزار کننده با حفظ نام هنرمند محفوظ است.
۶- تصمیم گیری در مورد مسایل پیش بینی نشده بر عهده برگزارکننده است.
۷- شرکت در جشنواره به منزله ی قبول مقررات می باشد.
   ۱۰-   منعی برای حضور در دو رشته برای هنرمندان عکاس و کارتونیست وجود ندارد.

گاه شمار جشنواره:
سایت جشنواره: www.carsfestival.com
شروع ارسال آثار: ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۶
آخرین مهلت ارسال آثار : ساعت ۸ صبح  ۹ دی  ماه ۱۳۹۶
زمان داوری: نیمه دوم دی ماه ۱۳۹۶
برگزاری:۵ تا ۱۰ بهمن ۹۶
مکان جشنواره: گالری پردیس ملت

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه