جستجو
پوستر فراخوان جشنواره فیلم International Uranium Film Festival 2024

فراخوان جشنواره فیلم International Uranium Film Festival 2024 منتشر شد.

  • مهلت: ۱۰ دی ۱۴۰۲

جشنواره فیلم اورانیوم علاقه مند به تولیدات مربوط به انرژی هسته ای، رادیواکتیویته و استفاده از عناصر رادیواکتیو مانند اورانیوم است و و از همه فیلمسازان سراسر جهان دعوت می کند تا با بهترین آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.

درباره مسابقه

این جشنواره رقابتی است و بهترین فیلم ها جایزه جشنواره فیلم اورانیوم را دریافت می کنند.

این جشنواره با انتخاب بهترین فیلم ها به شهرها و کشورهای دیگر نیز سفر می کند. تا امروز بیش از ۷۰ جشنواره فیلم اورانیوم در بیش از ۴۰ شهر و هفت کشور مانند برزیل، کانادا، آلمان، هند، اردن، پرتغال و ایالات متحده آمریکا برگزار شده است. جشنواره بین‌المللی فیلم اورانیوم از اولین دوره خود در هالیوود در سال ۲۰۱۶ به عنوان جشنواره سینمای عصر اتمی نیز شناخته می‌شود.

جشنواره فیلم اورانیوم فیلم های بلند و کوتاه را در تمامی ژانرها می پذیرد: مستند، داستانی، تجربی، انیمیشن، کمدی، عاشقانه، ترسناک، هیجان انگیز، علمی تخیلی، تعلیق، تولیدات دانشجویی و … . این جشنواره به موضوعات آموزشی و تصویری در مورد علوم هسته ای، انرژی هسته ای و رادیواکتیویته نیز علاقمند است.

هزینه شرکت در مسابقه

از ۵ یورو شروع می شود و بسته به نوع ارسال و تاریخ ارسال متفاوت است. آثار ارسالی پس از ۹ آبان ۱۴۰۲ بعنوان دارای تأخیر در نظر گرفته می شوند و هزینه بیشتری دارند.

جایزه مسابقه

جایزه جشنواره یک اثر هنری است که توسط هنرمند برزیلی مواد زائد، Getúlio Damado که در محله هنرمندان مشهور سانتا ترزا در ریودوژانیرو زندگی و کار می کند ـ جایی که اولین جشنواره بین المللی فیلم اورانیوم در ماه مه ۲۰۱۱ برگزار شد ـ ساخته شده است. Damado بیش از یک دهه است که زباله ها را جمع آوری می کند و آنها را به «طلا» تبدیل می کند. در همین حال، آثار هنری او بخشی از نمایشگاه‌هایی است که نه تنها در ریودوژانیرو، بلکه در سائوپائولو و سایر نقاط جهان نیز برگزار می‌شود.

لینک های مرتبط

وبسایت فراخوان International Uranium Film Festival 2024

دانلود فایل فرم ثبت نام در جشنواره

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه