جستجو

فراخوان جشنواره ملی عکس قاب زندگی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی، مرکز بهداشت بجنورد منتشر شد. 

■ مهلت: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ■

با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه در زمینه سیاستهای کلی جمعیت,ارتقاءپویایی بالندگی و جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی نخستین جشنواره ملی عکس قاب زندگی را برگزار می نماید.

≡ قوانین مسابقه

۱/  حضور تمامی‌ عکاسان آماتور و حرفه‌ای از سراسر ایران در این جشنواره آزاد است
۲/  عکس‌های ارسالی باید حتما به شیوه مستند ثبت شده باشند و از ویرایش‌هایی که جنبه اسنادی عکس را مخدوش کند پرهیز شود
۳/  هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ اثر تک عکس به دبیرخانه ارسال کند (دبیرخانه از پذیرش مجموعه عکس در این مسابقه معذور است). . 
۴/ عکس‌های ارسالی می‌توانند رنگی یا مونوکروم باشند و محدودیتی از بابت روش ثبت آن ها وجود ندارد، اما در نهایت باید به‌صورت یک فایل Jpeg با اندازه ضلع بزرگ ۱۵۰۰ پیکسل همچنین Quality عکس تان را در هنگام خروجی فتوشاپ به گونه ای انتخاب کنید که حجم فایل ارسالی از ۲ مگابایت تجاوز نکند. D.p.i عکس‌ها را تغییر ندهید و با همان رزولوشنی که دوربین شما خروجی می‌دهد، ارسال نمایید
 ۵/ عکاسان جهت شرکت در جشنواره باید ثبت‌نام اولیه را در سایت ، تلگرام و جی میل رسمی جشنواره به ادرس festival.nkums.ac.irانجام داده و پس از ثبت‌نام، نام کاربری و رمز عبور خود را برای تمامی‌مراحل بعدی جشنواره به خاطر داشته باشند.
■ قابل ذکر است در صورت ارسال از طریق تلگرام و جی میل به پیوست مشخصات خود شامل(نام و نام خانوادگی .شماره تماس و آدرس)در قالب wordارسال نمایند 
۶/ آثار راه‌یافته به بخش مسابقه به صورت نمایشگاهی ارائه خواهد شد
۸/  حق استفاده از عکس‌ها با حفظ حقوق معنوی عکاس در اختیار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی (مرکز بهداشت بجنورد )  می‌باشد
۹/  ارسال آثار به معنای پذیرش تمامی ‌مقررات این جشنواره و تایید مالکیت عکس‌ها است. ستاد برگزاری، ارسال‌کننده را مالک عکس می‌شناسد اما در صورت تشخیص خلاف این نکته، برگزارکننده تمامی ‌امتیازهای متعلقه را سلب و عکس مربوطه را در هر مرحله از کار، از دور مسابقه حذف خواهد کرد
۱۰/  تصمیم‌گیری در مورد مسائل پیش‌بینی نشده به عهده دبیر جشنواره است
۱۲/  برای هر اثر راه‌یافته به نمایشگاه (به غیر از آثار دارای رتبه) مبلغ چهارصد هزار ریال به عنوان حق‌التألیف پرداخت خواهد شد.
۱۳ /عکس های ارسالی نباید دارای امضای عکاس ، پاسپارتو ، قاب ، واترمارک و لگو باشد.
۱۴ / عکس ها می تواند با دوربین دیجیتال حرفه ای و یا دوربین تلفن همراه گرفته شده باشد.
۱۵ /عکاسانی که آثارشون به مرحله نهایی راه یابد موظف هستند اصل فایل ( عکس خام خروجی دوربین ) به ستاد اجرای جشنواره تحویل دهند.
۱۶ / نام گذاری آثار : به مثال علی مرادی  و عکس شماره یک  Ali moradi 01  ثبت گردد.
۱۷ / مسولیت صدمات ناشی از ارسال نامطلوب آثار بر عهده ارسال کننده می باشد.

≡ گاه شمار جشنواره

■ آخرین مهلت ارسال آثار: ۱۴ آبان ماه ۹۶ (این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.( 
■ داوری آثار: ۲۹ آبان ماه ۹۶ 
■ اعلام اسامی‌ راه‌یافتگان به جشنواره: ۳ آذر ماه ۹۶
■ افتتاح نمایشگاه عکس: ۸ لغایت ۹ آذر ماه ۹۶
■ آیین اختتامیه: چهار شنبه ۸ آذرماه ۹۶

■ منبع خبر: آذفوتو

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه