جستجو
D&AD New Blood Awards 2020

فراخوان جوایز استعداد جدید D&AD ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۵ فروردین ۱۳۹۹

■ رویداد D&AD، هر ساله از آثار برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات با جوایز بین‌المللی تقدیر و حمایت می‌کند. و در پی رشد استعدادهای جدید است تا اطمینان حاصل کند نسل بعدی آن‌ها شروع بسیار خوبی داشته باشند.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شرکت برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جدید در هر سنی آزاد است. شرکت کنندگان دانشجو لازم است در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۰ در یک رشته شناخته شده تمام وقت یا پاره وقت تحصیلات عالی، در هر جای جهان مشغول به تحصیل باشند.

≡ شرایط آثار:

■ شرکت کنندگان می‌توانند تا پنج نفر با هم کار کرده و به عنوان یک گروه شرکت کنند، دانشجویان و غیر دانشجویان هم می‌توانند با هم کار کنند، اما هر یک از اعضای تیم باید واجد شرایط ورود باشد. اگر دانشجو باشید برای ورود نیاز به یک مربی دارید. اگر دانشجو نیستید داشتن مربی لازم نیست.

≡ جوایز:

■ تمامی برندگان این رویداد به مراسم اهدای جوایز دعوت خواهند شد. و به هر گروه یک مداد اهدا خواهد شد. برندگان همچنین فرصت شرکت در آکادمی D&AD را دریافت می کنند.
■ علاوه بر جوایز ویژه دیگر، به برندگان بورسیه تحصیلی نیز اهدا خواهد شد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه