جستجو
D&AD New Blood Awards 2021

فراخوان جوایز بین المللی استعداد جدید D&AD ۲۰۲۱ منتشر شد.

  • مهلت: ۳ فروردین ۱۴۰۰

■ رویداد D&AD هر سال در مراسم اهدای جوایز بین المللی، کارهای برجسته در صنعت طراحی و تبلیغات را پرورش داده و جشن می گیرد وبه پرورش استعدادهای جدید می پردازد. جوایز D&AD New Blood یکی از بزرگترین مسابقات برای خلاقان نو ظهور است تا با تمرینات و نشان دادن استعدادهای خود در مورد خصوصیات تعیین شده، با برخی از مارک های برجسته جهان همکاری کنند. در صورت نیاز و تمایل می توانید از خدمات ویژه «دپارتمان تخصصی زبان انگلیسی فستیوارت» برای ثبت نام مطمئن در این فراخوان استفاده کنید:

http://festivart.ir/department-en

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ شما می توانید به عنوان یک فرد، یا تیم حداکثر پنج نفره در این رویداد شرکت کنید. دانش جویان و غیر دانشجویان نیز می توانند با هم همکاری کنند، اما افراد حاضر در این تیم باید واجد شرایط ورود باشند. اگر دانشجو هستید، برای ورود به یک استاد نیاز دارید. اگر دانشجو نباشید، نیازی به داشتن استاد/راهنما ندارید.

≡ هزینه شرکت در فراخوان:

■ مبلغ ۲۰ GBP برای هر اثر
■ برای اعضای D&AD و شبکه آموزش: مبلغ ۱۵ GBP

≡ جوایز:

■ تمامی برندگان New Blood یک جایگاه تضمینی در Annual D&AD ، یک دعوتنامه برای حضور در مراسم اهدای جوایز New Blood، و یک مداد مخصوص برای هر تیم را دریافت خواهند کرد.

≡ لینک ها و دانلود ها:

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه