جستجو

≡ فراخوانی برای همه هنرمندان و نویسندگان ≡

 

سلام و وقت شما بخیر. هر سال یک جشنواره با نام «جشنواره وب و موبایل ایران» برگزار می شود که در بخش رای گیری مردمی، با رای شرکت کنندگان؛ بهترین سایت های خدمات رسان انتخاب شده و از آنها تقدیر و  بطور عمومی معرفی می شوند. وبسایت فستیوارت که خبرهای این کانال در آنجا تنظیم و ارسال می شوند، امسال برای  اولین بار در این مسابقه شرکت می کند. موفقیت در این جشنواره می تواند به رشد آن کمک فراوانی بکند، دیده بشود، شانس بدست آوردن حامی را بدست بیاورد و از این طریق خدمات خودش را افزایش بدهد.

بیش از یک سال از آغاز کار فراخوان می گذرد و اتفاقات متعددی در آن افتاده است تا شرایط امروز برسد. هنوز هم ایده های خوبی در ذهن دارم که اجرای آنها نیاز به حمایت دارد. شما می توانید با رای دادن به فستیوارت، به موفقیت آن کمک کنید. تنها کافیست فستیوارت را دوست داشته باشید. همین! روی لینک زیر کلیک کنید و سپس در صفحه رای گیری، روی شکل قلب کلیک کنید.

≡    برای رأی دادن به فستیوارت اینجا کلیک کنید.  ≡

ماراتن سختی در پیش است. این فراخوان، دعوتی از همه شماست. با همراهی هم، پیروز خواهیم شد. برنده این رقابت، همه ما هستیم.  ان شاالله.

با ارادت تمام؛

علی اصغر کلانتر

@honarpazhouh

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه