جستجو
پوستر فراخوان داستان کوتاه مسابقه PURORRELATO micro-story contest 2024

فراخوان داستان کوتاه مسابقه PURORRELATO micro-story contest 2024 منتشر شد.

    • مهلت: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دهمین دوره مسابقه داستانک(میکرو داستان) PURORRELATO توسط کنسرسیوم Casa África برگزار می شود.

کازا آفریقا برای نزدیک‌تر کردن آفریقا و اسپانیا تلاش می‌کند. ماموریت ما تقویت درک متقابل و تقویت روابط با کشورهای آفریقایی از طریق اعتماد است. برای این کار سالانه بیش از ۲۰۰ فعالیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، نهادی و سیاسی را سازماندهی می کنیم.

درباره مسابقه

  • شرکت در این مسابقه برای افراد بالای ۱۸ سال آزاد است.
  • موضوع آزاد است، اگرچه آثار باید به نوعی به آفریقا مرتبط باشند.
  • داستان می تواند در داخل یا خارج از قاره اتفاق بیفتد و میزان ارتباط آن با آفریقا می تواند از جزئیات تا کل داستان متغیر باشد.
  • آثار می‌توانند به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی یا پرتغالی و بدون محاسبه عنوان با حداکثر ۱۵۰۰ کاراکتر (شامل فاصله ها) باشند.
  • آثار باید قبلا منتشر نشده باشند.

فرآیند شرکت در مسابقه

  • فرم درخواست خود را دانلود، تکمیل، امضا و اسکن کنید. فایل PDF تولید شده را ذخیره کنید زیرا برای پیوست کردن آن بر روی پلتفرم به آن نیاز دارید.
  • داستانک های خود را آماده کنید.
  • کپی کارت شناسایی یا پاسپورت خود را آماده داشته باشید.
  • با تمام این مدارک آماده، وارد سایت Mundo Arti شوید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید، باید ثبت نام کنید) و مراحل ثبت نام را انجام بدهید. اگر هنگام شرکت با مشکلی مواجه شدید، یک ایمیل به contacto@mundoarti.com ارسال کنید.
  • تنها چیزی که باقی می ماند این است که منتظر رای هیئت منصفه باشید.

هزینه شرکت در مسابقه

شرکت در مسابقه رایگان است.

جوایز مسابقه

  • جایزه اول: ۷۵۰ یورو
  • جایزه دوم: ۳۷۵ یورو
  • جایزه سوم: ۲۲۵ یورو
  • علاوه بر جوایز مالی، کازا آفریقا می‌تواند به نویسندگانی که متون آنها بین رتبه‌های چهارم و ششم رتبه‌بندی شده‌اند، جوایز نایب قهرمان یا لوح تقدیر اعطا کند.

لینک های مرتبط

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

9 پاسخ

  1. سلام من تاریخ را اشتباه کردم. آیا مهلت آن تمدید می شود ؟ و اگر نه آیا مسابقاقه دیگری هست که به موضوع آفریقا مربوط باشد چراکه سر داستان آن وقت گذاشتم.

  2. درود دوست عزیز
    ممنون از اطلاع رسانی هاتان در زمینه فعالیت ای ادبی

    در مورد مسابقه داستانک purorrelato 2024 micro-story
    بنده سایط مربوطه رو مطالعه کردم و لازم دیدم مطالبی رو خدمتتون یاد آوری کنم، چرا که شاید دوستان هنرمند و ادیب مشتاق به شرکت در چنین مسابقاتی به تمام جنبه های آن توجه کافی نداشته باشند.

    با توجه به اینکه برگزارکننده این مسابقه از شرکت کنندگان در مسابقه کپی گذرنامه را میخواهد، بنده ارسال این نوع مدارک را به هیچ عنوان جایز نمی بینم، تاکید می‌کنم به هیچ عنوان، به دلایل متعدد:
    مهمترین دلیل اینکه به علت مهاجرت های غیر قانونی در سراسر دنیا، استفاده از اطلاعات شخصی دیگران برای جعل مدرک بسیار رایج است. آن هم پاسپورت که در سراسر دنیا معتبر است، حتی بیشتر از شناسنامه شما. بنابر این هر چند سازمان یا سایت مربوطه که تقاضای ارسال چنین مدارک شخصی را دارد، معتبر و جهانی باشد، باز هم امکان سوء استفاده بسیار زیاد است.

    آن موسسه مربوطه می تواند ده ها نشان دیگر به عنوان ثبت اطلاعات شخصی از شرکت کنندگان بگیرد و هیچ دلیلی برای گرفتن اطلاعات پاسپورت وجود ندارد.

    جدای از این صحبت ادعای این موسسه مبنی بر تلطیف فضای بهتری برای رابطه با کشورهای آفریقایی است. سوال اینکه چرا داستانک؟ که اساسا این فرم از داستان برای این منظور بسیار ناکارآمد است.
    دوم اینکه مسابقه شان رایگان است تا اینکه افراد بیشتری شرکت کنند.
    خلاصه کلام، بفرض اینکه موسسه معتبر است، جوایز آن، بنده مطمئنم اهدا میشود. اما در مقابل میلیون ها مدارک هویتی اشخاص را ثبت و ضبط میکنند.

    حالا دیگر خودتان بقیه داستان رو دنبال کنید …

  3. با عرض سلام و خسته نباشید
    آیا میتوان نوشته هایمان را به انگلیسی ترجمه کنیم و برای این مسابقه و مسابقه هایی که باید به انگلیسی نوشته شده باشند، بفرستیم؟
    ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه