جستجو

فراخوان دعوت به همکاری مجموعه هنر-دانش‌بنیان «بی‌سان» منتشر شد.

«کجاست شیردلی کز بلا نپرهیزد؟!»

«بی‌سان» به عنوان یک شرکت هنر-دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید صنایع‌دستی فاخر و نفیس با محوریت هنر قلمکاری اصیل که شیوه کاملاً دستی (به وسیله قلم) این هنر-صنعت را احیاء نموده است؛ جهت بهره‌مندی از توانائی علاقه‌مندانی که به دنبال فعالیت در زمینه‌های مرتبط (حوزه‌های تولید-خدمات و بازرگانی) آن می‌باشند برای حضور در مصاحبه‌های جذب مجموعه دعوت به عمل می‌آورد.
احتمالاً ذکر این نکته خالی از لطف نیست که پیوستن به استارت‌آپ‌های دانش‌بنیان و کارآفرین نیازمند روحیه کار تیمی و فرهنگ مشارکت بالا جهت ایجاد و پی‌ریزی یک حرفه/شغل از ابتدای امرست که متقاضیان ورود به چنین عرصه و محیط‌های پویائی را وا خواهد داشت تا نسبت به شرایط متناسبشان اطلاع کافی داشته و در نتیجه آن موفقیت و انسجام هرچه بیش‌تر حاصل از فعالیت در این گونه سازمان‌های نوپا را به ارمغان آورند. اعضای شرکت‌های نوبنیان که شرایطی کاملاً متفاوت از فعالیت‌های اقتصادی بالغ و حتی سالخورده دارند، باید به مواردی از قبیل لزوم مسئولیت‌پذیری و مشارکت تمام‌عیار در فرآیند تکامل و قدم برداشتن در مسیر چشم‌انداز یا تمایل و رغبت به ایجاد فرصت و بهره‌مندی از قوت‌های گروهی با وجود کاستی‌ها و موانع درونی و بیرونی حاکم بر آن‌ها نظر داشته باشند تا نهایتاً بتوانند ارائه محصولات و خدمات نوآورانه تولیدی خود را که با زحمت و تلاش فردفرد اعضاء و در عین کمک‌های جمعی حاصل می‌نمایند، به سرانجام برسانند. به عبارت دیگر ایجاب می‌کند متقاضیان حضور در این محیط‌ها از ابتدا منتظر زمینه و بستری فراهم و یکنواخت نباشند و حیات و ضربان اشتغال رو به تکامل تیم‌های این چنینی را بسیار بیش‌تر احساس نمایند.
به امید دیدار و همکاری…!

آدرس: اصفهان، خیابان شیخ‌بهائی، حدفاصل چهارراه آذر و اردیبهشت، ساختمان مرکز رشد تخصصی هنر، طبقه اول، واحد ۲۰۷٫
تلفن: ۳۲۳۴۴۰۴۴-۰۳۱

ساعات مراجعه/تماس: ۹ الی ۱۷

http://www.be-sun.ir/view/FA/20124.aspx

@BeSunCo

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه